Snoppmätartävling 07/08

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
det e lyckat ! :tuttar

käkade middag med en 21 årig brud på jobbet häromdagen :tuttar :banana blond å nice rattar :D

å jag e bara 91a ^^

tyckte helt plötsligt att min penis blev enorm!

Och under marknadshelgen här hade jag både en 29åring dam i knät under fredagen och umgicks med en 23årig dam hela lördagen. Pwnd :rolleyes:

Annars:

Ett muskelfäste lossande och två revben knäcktes när jag var tvungen att vika för en snorunge i skidbacken.

Jag fick sitta och lugna morsan påväg till vårdcentralen när jag ramlat ner från en slänt och slagit in en sten i knät

Jag skallade en dusch :yoparty (http://archive1.pixbox.se/arkivet/synligt_25/20370000-20379999/640x480/20371598.jpg?0)

Jag är såpass stammis på stallet att både morsor och småflickor vet vem jag är! (DET är hardcore)

Frappe

Helvetica X - Stunttroop
Gick med
8 Oct 2007
Hoj
Yamaha DTR 125 99, Beta RR50 SM 07, Commencal Furious 09, Sålda: KTM 250 SXF, Yamaha DT50LC, Pitpro pitbike,
Hm ja, äger en Yamaha dt50 mx års 95 (TRIMMAD som fan:p) KTM 250sx-f års 06 (lite prylar iallafall) och en smc moppe fyrhjuling års 06 också tror jag:)

Har kört, Honda blackbird års 04, 2 olika fiddysar, Kawasaki 250 kx-f eller va fan dom heter. ganska många moppar. Chrysler pt cruiser gt (turbo på 225hk) bmw 5 serie, sportpaket å lite tjafs, å en volvo 240 xD:tuttar

Fan vad det e :tuttar att :yoparty som ung :D

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
Här var det tomt.
Kört från bromölla till krisitanstad på 6 minuter med en skoda RS.. Höll inte under 180 blås under tiden dit...

Brötet ben, knät hoppat ur led, bröten arm, brötet finger, och en massa stukningar :gnissla

Sen tagit en riktigt fin Norsk blondin på röven i sunny beach.

Hur lång e den nu tro?

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...