Snoppmätartävling 07/08

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
det e lyckat ! :tuttar

käkade middag med en 21 årig brud på jobbet häromdagen :tuttar :banana blond å nice rattar :D

å jag e bara 91a ^^

tyckte helt plötsligt att min penis blev enorm!

Och under marknadshelgen här hade jag både en 29åring dam i knät under fredagen och umgicks med en 23årig dam hela lördagen. Pwnd :rolleyes:

Annars:

Ett muskelfäste lossande och två revben knäcktes när jag var tvungen att vika för en snorunge i skidbacken.

Jag fick sitta och lugna morsan påväg till vårdcentralen när jag ramlat ner från en slänt och slagit in en sten i knät

Jag skallade en dusch :yoparty (http://archive1.pixbox.se/arkivet/synligt_25/20370000-20379999/640x480/20371598.jpg?0)

Jag är såpass stammis på stallet att både morsor och småflickor vet vem jag är! (DET är hardcore)

Frappe

Helvetica X - Stunttroop
Gick med
8 Oct 2007
Hoj
Yamaha DTR 125 99, Beta RR50 SM 07, Commencal Furious 09, Sålda: KTM 250 SXF, Yamaha DT50LC, Pitpro pitbike,
Hm ja, äger en Yamaha dt50 mx års 95 (TRIMMAD som fan:p) KTM 250sx-f års 06 (lite prylar iallafall) och en smc moppe fyrhjuling års 06 också tror jag:)

Har kört, Honda blackbird års 04, 2 olika fiddysar, Kawasaki 250 kx-f eller va fan dom heter. ganska många moppar. Chrysler pt cruiser gt (turbo på 225hk) bmw 5 serie, sportpaket å lite tjafs, å en volvo 240 xD:tuttar

Fan vad det e :tuttar att :yoparty som ung :D

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
Här var det tomt.
Kört från bromölla till krisitanstad på 6 minuter med en skoda RS.. Höll inte under 180 blås under tiden dit...

Brötet ben, knät hoppat ur led, bröten arm, brötet finger, och en massa stukningar :gnissla

Sen tagit en riktigt fin Norsk blondin på röven i sunny beach.

Hur lång e den nu tro?

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...