Snoppmätartävling 07/08

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
195 på 90 väg med sletna dubbdäck och nu snakar vi inte nån flerfilig europaväg utan vaxholms vägen

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
190 på 90-väg och 180 på 50-väg, med hoj.
Fyfan vad den är stor nu!

Och 220 på 90-väg med dubbdäck med V70 :hihi
260+ på 90-väg med Impreza.

Nä, nu orkar jag inte mer.

Last edited:

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Ooooookeeeeeeej!
1. Skrotade bågen i sommras och fick ut 5000 mer än jag gav plus 12lök i utrustning:D
2. klippte en trevägskorsning(mellan korsande trafik) med rött ljus i ca 150 vilket gjorde mig rätt knäsvag:skrämd

P.s tvåan var inte meningen utan ren dumhet:huvet

MrGangsta

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2005
Hoj
Aprilia RS 125 - 07
46k i reparationer för min vupra med mcn i september.. fortfarande idag håller min snopp på att bli mindre o mindre

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jaha så detta är en "Jag är störst idiottävling"? :va

Grattis i så fall.

Näjdå, det var inte så falit, 50:n var när jag höll stumt förbi en 50 skyllt på väg in till stan och bromsade lite senare till första rondellen än dom tänkt, inga korsningar, och en jävla stor väg. Den andra, eeeh, ehum, jag hade brottom till skolan.

-WANTED-

Gick med
10 Apr 2007
Hoj
R1, crf 450
Hey! Du har snott dom från mig! Jag hade dom här igår och nu är dom inte här!
Hur fan visste du att dom låg under kudden? :mad:

Det var nog Hanna Graaf eller hon själv som tog tillbaka dem, för det var nämligen Hanna Graaf som gav mig dem. :tungan

Vill ni se bild? :D

46k i reparationer för min vupra med mcn i september.. fortfarande idag håller min snopp på att bli mindre o mindre

Löste dem inte ut den mot pengar då?

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Lite från igår. Sladda UR 3 gånger på 3 km (i diket 3 ggr på 1 km) första dikes körningen såg ut som jag kommigt från andra hållet då högersidan va i diket på vänster sidan, polarns 740 åkte nästan i diket när vi drog upp den. andra gången åkte jag av 90 grader mot vägen och 1 meter upp för en vall med fram ändan medans bakelen fortsatte, jag kom loss själv men halva generator/servo/vattenpump mm remen satt som den skulle och halva satt 30 varv runt generatorn så jagfick bli bogserad för 3 gången på 150 mil med den bilen..

Föresten bilen är en SAAB och anledningen till avåkningarna var att jag ryckte kryckan i varje kurva på en liten skogsväg.

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Lite från igår. Sladda UR 3 gånger på 3 km (i diket 3 ggr på 1 km) första dikes körningen såg ut som jag kommigt från andra hållet då högersidan va i diket på vänster sidan, polarns 740 åkte nästan i diket när vi drog upp den. andra gången åkte jag av 90 grader mot vägen och 1 meter upp för en vall med fram ändan medans bakelen fortsatte, jag kom loss själv men halva generator/servo/vattenpump mm remen satt som den skulle och halva satt 30 varv runt generatorn så jagfick bli bogserad för 3 gången på 150 mil med den bilen..

Föresten bilen är en SAAB och anledningen till avåkningarna var att jag ryckte kryckan i varje kurva på en liten skogsväg.

du är ju nästan bra på att köra rally:D

Torrfarfar

Torrfarfar
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Svart Kawa
Hände nyårshelgen när jag å kussen va ute me fyrhjulingen mitt i natten å lampan va paj på den.

Max- Ser fan inte ett skit
Kusin- Vafan kör dit det är ljusast.
Max- Det är ljust där framme
Kusin- Va väntar du på gasa
PLAFFS rätt ner i ett träsk klockan 1 på natten å 4 km hemifrån:yoparty

Den är medelstor nu skulle jag tro :)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
du är ju nästan bra på att köra rally:D
föfan! veckan innan köde jag ut på åkern med flit :hihi låg en jävla volvo och söla framför mig när jag börja få upp rally feelingen så istället för att köra på han drog jag ut på åkern :hihi (va i samma höjd så det va inget dramatiskt)

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
föfan! veckan innan köde jag ut på åkern med flit :hihi låg en jävla volvo och söla framför mig när jag börja få upp rally feelingen så istället för att köra på han drog jag ut på åkern :hihi (va i samma höjd så det va inget dramatiskt)

stackars din bil...............:näsblod

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...