Fighter
Ny medlem
förstår fortfarande inte varför du körde polisbil
hehe det du... ni får gissa
Det var de här två bilarna jag körde, på bilden kör jag den första.
förstår fortfarande inte varför du körde polisbil
som är sakert ful. Det brukar vara så när dom tar underårliga.. Får inte nått i sin egen ålder..
bli inte arg nu, jag säger bara det som alla tänker.
Det kan ju hända att herren i fråga är en riktig hunk och drar till sig alla jämnåriga, något äldre samt t.o.m alla MILF's. Då äre nog bruden som ska vara lycklig
Inga fula tjejer får ligga med mig, så det så!
(inga tjejer alls förutom just hon får ligga med mig för den delen)
Det finns något som kallas kärlek, du vet
och då menar jag inte den emellan dig och din mor
Något åt det där hållet stämmer nog bra
Det är din mor alltså, eller vart vill du komma?
du menar att hon skulle ha blivit gravid med mig när hon var 1 år?
det stämmer nog
Du är skådis?
statist heter detRätt på sätt och vis. Jag spelade polis på en filminspelning och då fick jag köra dessa bilar iförd polisuniform också. Men jag är inte skådis på riktigt utan detta var bara en kul grej som jag och en kompis gjorde för att få köra polisbil och leka polis
statist heter det
1. Drac, mätarställning vid köp 360mil. när jag sålde den stod mätaren på 1700mil (slå det moppebögandet)
krockat med bilen rakt in i ett staket fördärvade ca 2meter av staketet. när jag skulle backa ut. fastnade "gallret" under bilen och jag drog bort yttiligare 20 meter. inte nog med det så bodde jag i området.
En snut stoppar mig för för körkorts koll. (bil) jag öppnar dörren och visar körkortet. blåser. och snuten börjar titta omkring inne i bilen. i passagerar sätet ligger 2 piratkopierade filmer i fodral där det står klar och tydligt att det är 2 indiana jones filmer.. han frågar vad det är. Jag svarar bara 2 filmer Han tittar lite skumt på mig och säger du kan köra vidare. (knappt tur)
o visst fan ja: 19cm
Vi körde nyss i 130 med en 740 och mötte 2 bilar som segade ner den övriga trafiken tyckte vi så vi körde om i 130
ja wtf, du hörde väl om han som laddade hem hipphipp hora. DE ble ju räätegång och hela köret. Dock vet jag inte om han fick böta. men bötern skulle bli ganska hög tror jag. (detta va 1 film)
Du får bestämma dig, hade däcken i fråga dubb eller ej! Det finns inget mellanting!
Ytterligare en dum fråga, svar "Nej jag är död ser du väl"
En nyårsafton åkt på mage, armbågar och knän 1 våning nerför en trappa utan att skada 75rna i händerna.
En nyårsafton åkt på mage, armbågar och knän 1 våning nerför en trappa utan att skada 75rna i händerna.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|