Snoppmätartävling 07/08

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
som är sakert ful. Det brukar vara så när dom tar underårliga.. Får inte nått i sin egen ålder..

bli inte arg nu, jag säger bara det som alla tänker.

Inga fula tjejer får ligga med mig, så det så!
(inga tjejer alls förutom just hon får ligga med mig för den delen):tummenupp :tummenupp :yoparty :D

Det finns något som kallas kärlek, du vet:tummenupp
och då menar jag inte den emellan dig och din mor :rolleyes:

Det kan ju hända att herren i fråga är en riktig hunk och drar till sig alla jämnåriga, något äldre samt t.o.m alla MILF's. Då äre nog bruden som ska vara lycklig ;)

Något åt det där hållet stämmer nog bra :tummenupp

:)

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Inga fula tjejer får ligga med mig, så det så!
(inga tjejer alls förutom just hon får ligga med mig för den delen):tummenupp :tummenupp :yoparty :D

Det finns något som kallas kärlek, du vet:tummenupp
och då menar jag inte den emellan dig och din mor :rolleyes:

Något åt det där hållet stämmer nog bra :tummenupp

:)

Det är din mor alltså, eller vart vill du komma? :va

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Jag har legat flera hundra gånger minst med en ex-modell ;)

(Min tjej sen 1 år och någon månad tillbaka var modell när hon var typ 2 :tungan)

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
Du är skådis? :va

Rätt på sätt och vis. Jag spelade polis på en filminspelning och då fick jag köra dessa bilar iförd polisuniform också:). Men jag är inte skådis på riktigt utan detta var bara en kul grej som jag och en kompis gjorde för att få köra polisbil och leka polis:)

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Rätt på sätt och vis. Jag spelade polis på en filminspelning och då fick jag köra dessa bilar iförd polisuniform också:). Men jag är inte skådis på riktigt utan detta var bara en kul grej som jag och en kompis gjorde för att få köra polisbil och leka polis:)
statist heter det:rofl

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Tycker fortfarande era snoppar är små jämfört med min. Kan ni inte bättre?

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
Här var det tomt.
1. Drac, mätarställning vid köp 360mil. när jag sålde den stod mätaren på 1700mil (slå det moppebögandet)
krockat med bilen rakt in i ett staket fördärvade ca 2meter av staketet. när jag skulle backa ut. fastnade "gallret" under bilen och jag drog bort yttiligare 20 meter. inte nog med det så bodde jag i området.
En snut stoppar mig för för körkorts koll. (bil) jag öppnar dörren och visar körkortet. blåser. och snuten börjar titta omkring inne i bilen. i passagerar sätet ligger 2 piratkopierade filmer i fodral där det står klar och tydligt att det är 2 indiana jones filmer.. han frågar vad det är. Jag svarar bara 2 filmer :huvet Han tittar lite skumt på mig och säger du kan köra vidare. (knappt tur)

o visst fan ja: 19cm

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
TTR, NSR
1. Drac, mätarställning vid köp 360mil. när jag sålde den stod mätaren på 1700mil (slå det moppebögandet)
krockat med bilen rakt in i ett staket fördärvade ca 2meter av staketet. när jag skulle backa ut. fastnade "gallret" under bilen och jag drog bort yttiligare 20 meter. inte nog med det så bodde jag i området.
En snut stoppar mig för för körkorts koll. (bil) jag öppnar dörren och visar körkortet. blåser. och snuten börjar titta omkring inne i bilen. i passagerar sätet ligger 2 piratkopierade filmer i fodral där det står klar och tydligt att det är 2 indiana jones filmer.. han frågar vad det är. Jag svarar bara 2 filmer :huvet Han tittar lite skumt på mig och säger du kan köra vidare. (knappt tur)

o visst fan ja: 19cm

Shit, två piratkopierade filmer:rolleyes:

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
Här var det tomt.
ja wtf, du hörde väl om han som laddade hem hipphipp hora. DE ble ju räätegång och hela köret. Dock vet jag inte om han fick böta. men bötern skulle bli ganska hög tror jag. (detta va 1 film)

TMY

Medlem
Gick med
24 Aug 2006
Hoj
2019 Ducati Scrambler CR
Vi körde nyss i 130 med en 740 och mötte 2 bilar som segade ner den övriga trafiken tyckte vi så vi körde om i 130

Hur i he....e kör man om 2 mötande bilar?:va

OuTLaaWS!!11:rolleyes:

ja wtf, du hörde väl om han som laddade hem hipphipp hora. DE ble ju räätegång och hela köret. Dock vet jag inte om han fick böta. men bötern skulle bli ganska hög tror jag. (detta va 1 film)

Min arbetskompis!
Böterna blev inte så höga, dessutom så fick han hjälp med dom av
medlidande pirater.

Last edited:
Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven