Har aldrig trillat, aldrig kört trimmat, aldrig kört olagligt och aldrig vunnit en snoppmätartävling
har kört in i ett volleyboll nät i 60 km på moppe utan hjälm, riktigt lyckad snygga bränn sår i hela ansiktet , såg ut som ett shack bord i hela trynet haha
Det var ett väldans långt nät att köra in i
Att du inte stannade? fast du kanske aldrig märkte nätet
Hur fan kan ni lyckas få det här till en pajkastartråd? Nog fan för att den är upplagd för smash redan från början, men var inte det solklart tilll tusen redan från början?
Det var ett väldans långt nät att köra in i
Att du inte stannade? fast du kanske aldrig märkte nätet
hoppas han menade 60km/h haha annars håller jag med dej varför stanna han inte innan han kommit 6mil
skäms!Jag och min syster har bokstavligt vridit av mitt lårben. Sen har hon knäat mig i huvet så jag bröt käkbenet. Fått en stor brännskada över hela bröstet och ut över överarmarna. Sen har jag kört John Deere och Case bl.a.
Jo.! Jag trodde jag skulle kunna vinna på nåt sätt men näe så nu vill jag ha bildbevis istället!
Har klotat 3 ggr i år. Lyckats volta me min fyrhjuling. Spräckt ett revben mot styret på fyrhjulingen när jag klotade. Jagat moppe fukkon och mkt mera den är nog medelstor nu
hahah agd av dig syeter... traoktorerna gav några mmJag och min syster har bokstavligt vridit av mitt lårben. Sen har hon knäat mig i huvet så jag bröt käkbenet. Fått en stor brännskada över hela bröstet och ut över överarmarna. Sen har jag kört John Deere och Case bl.a.
Tyvärr grabbar, måste tyvärr komma och stjäla showen här.
Jag körde en FZR1000 på bakhjulet när jag var 15.
Fast av nån konstig anledning har jag inte pubis?
Jag har kramat allis bha.'
gå och lägg er!
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven