Lou siffer
officiellt lammkött
går det med en cbr 125?
hahah agd av dig syeter... traoktorerna gav några mm
Jag har kramat allis bha.'
gå och lägg er!
Han skämdes för att säga att han blev jagad
Seriöst när jag höll på ta 125 kort körde jag en senda drd sm (För er som inte vet är det världens mest överambitösa moppe, 40mm framgafel riktig progresiv dämpare, dubbla 280mm skivor fram (räknade ut att den hade fler bromskolvar och mer friktionsyta mot skivorna än en nissan micra) pirreli mt 75 sulor (160 bak 120 fram) crommolly boxerram osv) med trimrör matchportat insug drevning osv allt man kan göra utan att lyfta cylindern.) toppade 100 enligt mig 110 enligt polisenhihi)
Sen får man köra en xl 125:a som toppar 100, har historiens svampigaste dämpare och bromsar som knappt funkade när dom utväcklades med jesus som övervakare, men det spela ingen roll för den kom aldrig upp i en nån fart! ända anledningen till att man inte kunde köra fullt överallt va att chassiet va sladrigare än en damcykel från ww1! Och det skulle jag betala pengar för att få köra?! körskolan brukade köra på E65 samtidigt som ja skulle till skolan och varje morgon körde jag ikap dom, ni tänker säkert ja men dom höll hastighetsgränsen det gjorde inte du vandal! Men det gjorde dom inte för den gjorde knappt 80 i uppförsbakarna där min sketna uppdrvade 7 hästars moppe gjorde 90
Helt seriöst varför i helvete kan inte nån gör en typ drd med en dt motor eller liknande?
Moppeder som inte får gå fortare än 45 är löjligt stadiga även i 100+ jag menar ärligt talat boxer ram på något som ska gå i 45? Varför dubbla skivor när det hade räkt med att sätta ner en fot? Motorn är också sjukt överdimensionerad men allt ihop är ned strypt max. sen när dom ska göra 125or som får löpa fritt, som förarna faktiskt måste bevisa att dom kan manövrera för att f köra, nej då plockar man ihop massa b komponenter och sätter ditt en motor som är slöare?! Och tar ut samma pris för den som en enduro?! Hur tänker dom egentligen?!