HAHA nja de vet jag inte om jag kan hålla med om! Skidor är så sjukt enkelt att lära sig! Jag åkte när jag va mindre och provade sen för några år sen. Satt 540 på första försöket. Sen att jag bröt smalbenet på skidor när jag droppade in i största kickarna i Bräckeparken i Åre är en annan sak! =)
Ja den där big air bagen är ett måste nån gång i vinter! Verkar sjukt skoj! Hade dom ett bra hopp till den då? Hinner man dubbelvolter å så?
Ajdå, när säsongade du i Åre då? Har nämligen gjort 2 säsonger där jag med så vi kanske har stött på varann nån tisdag på bygget! =)
som vuxen tror jag ärligt talat det är lättare att lära sig åka bräda än skidor. och då snackar vi även lite teknik. ställa sej och ploga klarar vem som helst....
men va vet jag. jag började när jag va liten så kommer inte ihåg hur det var.
Tvek om du hinner dubblor på med den kicken som är nu. men jag vet inte när dom flyttar den och hur dom bygger då (den ska stå i parken sen). När dom hade uppvisningen så gjorde dom dubblor men dom skar ner kicken rätt duktigt samt flyttade kudden närmare när allmänheten fick börja åka. Det största problemet som den står nu är att du inte får nån fart. men men vi får se.
Ang säsongningar, när vi ändå är inne på det. Hur lätt är det att få jobb osv i åre? Jag skall upp nästa vinter nåntsan. eller ner om jag får råd... Jag funderar på å dra typ hemsedal som jag gillar skarpt. men jag är osäker. Vilka har rutin? vilka ställen är bra skit så att säga?