Fan så segt att betala försäkring i 14000 år.
HAHAHA! Om du visste hur mycket jag skrattar nu! Hur kul som helst!
Använd er EJ av insplanet såvida ni inte efterföljande år vill bli uppringd av telefonförsäljare som försöker kränga alla möjliga och omöjliga försäkringar till er! (eller uppge inte erat permanenta telenummer/e-post)
Måste bara instämma
Måste bara instämma
Salus Ansvar har ju som sagt en årsförsäkring där man betalar samma månadskostnad året runt. Men det står i deras Allmänna bestämmelser att:
"-Du får säga upp försäkringen under försäkringstiden om det föreligger viss anledning som anges i försäkringsavtalslagen, till exempel om behovet av försäkringen upphör eller liknande omständighet inträffar."
Då borde man väl kunna säga upp försäkringen på hösten om man vill? För det finns väl inget tvång på att ha den försäkrad i garaget vintertid om man inte vill?!
Någon som testat det i praktiken? Tänkte om dom ställer sig på tvären och säger att det inte är ett giltigt skäl?
Var försäkringen snuskig eller billig?
Tre av mina favvogrejer på en gång - denna tråden måste jag bara läsa tänkte jag! Här får man ta del av både Snusk, Billighet, och Försäkringar!
Sådär härligt snuskig och billig du vet...
Var försäkringen snuskig eller billig?
Jag fick något av en dröm premie!
Kawasaki ZXR 400 (fulleffekt)
Kille 21 år
Lagom stor stad
Hojkort 3 år (5 om man räknar 125cc)
Halvförsäkring - Helår
1800 kr / ÅR
Jaha, så står man precis i startgroparna att byta upp sig till en hyggligt ny busa så läser man den här tråden. Betalar 1800:- halv/helår för gixxern idag. Hur kan man bli glad om man får betala detsamma per månad? Dyyyyyra mil blir det. Är det verkligen värt det?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|