snusar general lös ca en dosa om dagen. kommer ihåg ett snus som heter gold river som fanns innan vet någon om det finns att få tag på i Sverige fortfarande
En gång snusare, alltid snusare. Höll upp i 2 år själv men trillade dit igen. Kände mig lite smartare i huvvet när jag inte snusade så det är lite ironiskt att det var under ett hårt pass tentaplugg jag gav upp. Nu rättfärdigar jag mitt missbruk med att snus är det effektivaste sättet att förhindra hål i tänderna, har käftgrävarfobi.Har inte snusat på 3 år nu.
Skulle man peta i en prilla nu så skulle väl läppen fladdra som ett stänkskydd sedan.
En gång snusare, alltid snusare. Höll upp i 2 år själv men trillade dit igen. Kände mig lite smartare i huvvet när jag inte snusade så det är lite ironiskt att det var under ett hårt pass tentaplugg jag gav upp. Nu rättfärdigar jag mitt missbruk med att snus är det effektivaste sättet att förhindra hål i tänderna, har käftgrävarfobi.
Undviker parfymerat fjollsnus och blöjor, föredrar ettan eller grov.
Om man ska döma av din Avatar-bild så har det gått hårt åt överläppen!
Granit vit
räcker ca 1-2 dagar
kan variera lite med LD Salmiak, Skruf stark portion
fast kör då samtidigt med Graniten,
en på varje sida..
kvinnligt?
Näe inte speciellt
Gött! Vart köper du LD Salmiak? Här fanns den på ÖB innan men dom verkar ha slutat med den
Hette det inte Golden River? Ha ha det var gott men inte mer en halv dosa , det var lång klibbig tobak som var rejält söt.
Hette visst Gold River http://www.genuinetobacco.com/smokelesstobacco.asp
finns på mitten på sidan.
General Lös är det enda rätta! En fråga bara, när ni är ute och åker, var har ni snuset då? Har man det i innerfickan får man fula ringar från dosan och har man det i cutsen så blir det snorvarmt. Dagens I-landsproblem.
En fråga bara, när ni är ute och åker, var har ni snuset då? Har man det i innerfickan får man fula ringar från dosan och har man det i cutsen så blir det snorvarmt. Dagens I-landsproblem.
General Lös är det enda rätta! En fråga bara, när ni är ute och åker, var har ni snuset då? Har man det i innerfickan får man fula ringar från dosan och har man det i cutsen så blir det snorvarmt. Dagens I-landsproblem.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|