St.Anger skrev:2245937Dom kom ikapp och grep honom...FÖR RATTFYLLA!!! Vem är så tappad i asfalten att han kör mc onykter? Vilken balansövning det måste vara...och i 180 km/h...
Nappe skrev:2245955Sista idioten är inte född än
Rambo 3St.Anger skrev:2245979"Gud måste älska idioter. Han gör ju så många av dem..."
(...för filmvetaren: Vilken film är citatet från?)
War-psycho skrev:2245980Rambo 3
MR.E skrev:2243787Fan va trött man blir
Då tänkte jag för mig själv IDIOTER undrar vem som utsätter folk för mest fara han eller jag
Hur som helst dom fick inte tag på mig ialla fall
>> FARTGALEN << skrev:2245909Nä, den gamla lappen får någon varningsklocka att ringa i deras system. Jag har testat.
Nova skrev:2245523Ordet trafikpolis säger väl en del? Bankrånare vill man helst låta NI ta hand om i första hand.
Dirtfighter skrev:2245677nån som vet om ''den svarte'' klotads i uppsala rondellen för någon vecka sedan? och poliserna tog honom.
Bikerbitch skrev:2245225Som jag skrev i mitt inlägg "Det är oftast inte farten som dödar, men farten i kombination med andra saker kan leda till fruktansvärda saker"
Fint med dina humoristiska smileys.. inte.
Axl45 skrev:2249801Vadå oftast inte farten som dödar, så ibland dör man om man kör en viss hastighet eller? säg en person som har dött av fart.
Bikerbitch skrev:2249819Sa inte att folk dör av fart, ibland finns det andra saker än just farten som kan ta livet av en. Stillastående i en korsning kanske det svänger in en bil i dig. Då kanske du av det och inte för att du körde för fort.
Är du med på vad jag menar?
Axl45 skrev:2249826det var ju precis det som du sa, oftast dör man inte av farten detta betyder ju att man dör ibland av farten att ingen fattar skoj längre
och by the way till alla! det är lika naturilgt att dö som att födas
Bikerbitch skrev:2249845Internet är ju känt för att missförstå varann. Speciellt när jag får en arsle-smiley också.
sKit ennKelt, vEkcsLa neR eTt PaR hakC, wRid seDAn fUlllT oCK dOm HAr iTne eN scHannS AtT hINa I kApKarhu skrev:2247987hum mycke prat om o köra ifrån snuten e de så lätt som alla säger
inte testat men
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |