Bikerbitch skrev:Var drar ni gränsen för hur kraftig/tjock en tjej får vara?
Vi kan väll säga som såhär

Kärlek och skönhet kommer innifrån

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:Helt seriöst nu, jag är über nyfiken..! Hur stor får en kvinna vara?
Barnsliga som rackar ner på stora kvinnor eller jag som frågade en fråga?snobben skrev:Fan va barnsliga ni e![]()
Bikerbitch skrev:Helt seriöst nu, jag är über nyfiken..! Hur stor får en kvinna vara?
bara för att man klär ut sig till tjockis ska man inte tro att man klarar sig undanBikerbitch skrev:Helt seriöst nu, jag är über nyfiken..! Hur stor får en kvinna vara?
skoteridioten skrev:Personligen gillar jag när tjejer är måna om sitt utseende, alltså till den grad att de själva inser att de är/blivit lite lönnfeta och kanske kan ta en promenad med mig en gång om dagen istf att bara sitte inne och dega...![]()
Jag vet inte hur det är med tjejer, men jag har hört att normalvikt hos en kille brukar vara om man tar bort den första siffran framför ens längd, t ex 180cm lång, 80kg. Men det är väl kanske att ta i för en "normalviktad" tjej, vad vet jag![]()
Goffe skrev:tjejer brukar välräkna sin läng minus 10 tex, längd 1.75, tar alltså 75 kg minus 10 = 65 kg. har jag för mig iaf..![]()
Porsche Harry skrev:Sådana räkneövningar är ju ganska värdelösa. De är för generella. Exempelvis så väger jag 103 och är 1,80, har istortsett inget fett, ändå enligt dessa kalkyler är jag överviktig?
Det är ju inte så heller att man behöver caliper eller räknetabeller att se om man är tjock. En spegel duger gott för det ändamålet.
Bikerbitch skrev:Barnsliga som rackar ner på stora kvinnor eller jag som frågade en fråga?
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning