Snygg brud!!

• Thread starter Thread starter Solid snake
  • Start date Start date
Bikerbitch skrev:
Helt seriöst nu, jag är über nyfiken..! Hur stor får en kvinna vara?

Vad skall man svara? :/
Jag tror de flesta tar efter hjärtat
Ungefär som när man bromsar 70/30 :rolleyes:
70 hjärtat 30 utseende

I'm blind! :huvet

BB: Den här damen är FÖR stor. :rolleyes:

Bikerbitch skrev:

Personligen gillar jag när tjejer är måna om sitt utseende, alltså till den grad att de själva inser att de är/blivit lite lönnfeta och kanske kan ta en promenad med mig en gång om dagen istf att bara sitte inne och dega... :rolleyes:
Jag vet inte hur det är med tjejer, men jag har hört att normalvikt hos en kille brukar vara om man tar bort den första siffran framför ens längd, t ex 180cm lång, 80kg. Men det är väl kanske att ta i för en "normalviktad" tjej, vad vet jag :tungan

Bikerbitch skrev:
bara för att man klär ut sig till tjockis ska man inte tro att man klarar sig undan :D

BB

Personligen tycker jag att en tjej kan vara hur "kraftig" som helst så länge det inte ser ofrächt ut. Tyvärr ser ofta överdrivet feta personer oftast ofrächa ut. Kan tänka mig att tjejer tycker likadant om killar?

skoteridioten skrev:
Personligen gillar jag när tjejer är måna om sitt utseende, alltså till den grad att de själva inser att de är/blivit lite lönnfeta och kanske kan ta en promenad med mig en gång om dagen istf att bara sitte inne och dega... :rolleyes:
Jag vet inte hur det är med tjejer, men jag har hört att normalvikt hos en kille brukar vara om man tar bort den första siffran framför ens längd, t ex 180cm lång, 80kg. Men det är väl kanske att ta i för en "normalviktad" tjej, vad vet jag :tungan

tjejer brukar välräkna sin läng minus 10 tex, längd 1.75, tar alltså 75 kg minus 10 = 65 kg. har jag för mig iaf.. :confused:

vi drar den vid lagomt,nej men allvarligt vi har en mer generös gräns än er tjejer eftersom vi inte är lika utsendefixerade

Bikerbitch skrev:
Var drar ni gränsen för hur kraftig/tjock en tjej får vara?

Goffe skrev:
tjejer brukar välräkna sin läng minus 10 tex, längd 1.75, tar alltså 75 kg minus 10 = 65 kg. har jag för mig iaf.. :confused:

Sådana räkneövningar är ju ganska värdelösa. De är för generella. Exempelvis så väger jag 103 och är 1,80, har istortsett inget fett, ändå enligt dessa kalkyler är jag överviktig?

Det är ju inte så heller att man behöver caliper eller räknetabeller att se om man är tjock. En spegel duger gott för det ändamålet. givetvis måste du ju också ha ett par sunda ögon.

Håller med.... jag är 185/86 nånting o ska enligt BMI varianten väga mellan 67 och 83(osäker på 83) men om jag väger 67 mår jag garanterat inte bra.

Porsche Harry skrev:
Sådana räkneövningar är ju ganska värdelösa. De är för generella. Exempelvis så väger jag 103 och är 1,80, har istortsett inget fett, ändå enligt dessa kalkyler är jag överviktig?

Det är ju inte så heller att man behöver caliper eller räknetabeller att se om man är tjock. En spegel duger gott för det ändamålet.

Bikerbitch skrev:
Barnsliga som rackar ner på stora kvinnor eller jag som frågade en fråga?

Jannica, du är inte barnslig som ställer en fråga. Men hur många gånger är denna fråga ställd?
Killar är väldigt snabba i munnen med kommentarer som tjejer tar åt sig. Denna tjej på bilden var verkligen inte fräsh.. ush.
som någon skrev i ett inlägg att en tjej kan vara hur tjock hon vill bara hon är fräsh. Det är ju faktiskt inte alltid kroppen som räknas, har ni någonsin tänkt på en lite mulligare/tjock (kalla det vad ni vill) som ändå kan se jätte bra ut. Medan en tjej som kanske har ideal kroppen för vissa och bara ser tråkig ut.
Främst tror jag att det handlar om utstrålningen, och att acceptera sig själv.

Finns nog ingen som direkt kan svara på din fråga då alla tycker olika. Kanske bättre att skapa en poll. :)

/Annchua

Last edited:
Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back