Snygga MC-kläder till tjejer

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
jo det va väl lite dömt å misslyckas... men jag trodde fan inte folk va så dumma att de tror man vill köra i ett "osäkert" ställ för å va snygg! herregud. Men tacka lov för att det finns några vettiga personer här inne som faktiskt vill hjälpa till och fattar vad man menar..=)

för att göra saker och ting ännu tydligare vill jag oxå påpeka att jag inte är 160 direkt.

Jag är 180cm lång.
Väger 65kg.
Har långa ben och långa armar och inte direkt jättefeminin kroppsform.
Det är framförallt det här med längden i förhållande till vikten som är mitt bekymmer. Har därför kört med herrställ i alla år men de sitter ju inte heller optimalt.

Speedgirl är också en sån där lång spraga :)D ).
Prata med henne. :)

Udatja

SDK Socio #4682
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
Ducati 916 -98, Såld Monster 620 ie -05
Hej,
Jag har Alpinestars svarta Stella... fast jag är kort, 165 o vägde 53 när jag köpte det. korta ben (stället är lite långt i benen för mig...), lite större lår o rumpa, smal midja (med ryggskydd sitter det helt ok i midjan!). Det passar mig, vilket kanske gör att det inte passar dig :) men jag tycker det är djäkligt snyggt i alla fall.

/HD

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
Hej,
Jag har Alpinestars svarta Stella... fast jag är kort, 165 o vägde 53 när jag köpte det. korta ben (stället är lite långt i benen för mig...), lite större lår o rumpa, smal midja (med ryggskydd sitter det helt ok i midjan!). Det passar mig, vilket kanske gör att det inte passar dig :) men jag tycker det är djäkligt snyggt i alla fall.

/HD

jo det är snyggt som fan d stället... men det är väl tyvärr så att det är gjort för tjejer som är 170cm å varken längre eller kortare=P tyvärr har man ben och armar som tandpetare så jag har lite problem å fylla ut damställen... och min booty e knappt värd å kallas booty heller=P Allt sitter som en säck potatis på mig.

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
jo det är snyggt som fan d stället... men det är väl tyvärr så att det är gjort för tjejer som är 170cm å varken längre eller kortare=P tyvärr har man ben och armar som tandpetare så jag har lite problem å fylla ut damställen... och min booty e knappt värd å kallas booty heller=P Allt sitter som en säck potatis på mig.

Upp med bilder!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Hade jag varit du hade jag testat alla ställ jag kom över, sitter inget reko så hade jag fan lagt pengar på att få ett skräddarsytt. Drygt som fan att testa och testa och inte nå någon framgång ju.. :3freak

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Hoj
Yamaha R6, 2006
Fan nu börjar det likna nåt... och va kul att ni killar oxå vill att era ställ ska se snygga ut! vissa idioter här verkar ju inte bry sig men det är ju deras problem.. och va bra att vissa förstår att med snyggt menar man inte sexigt... utan som speedgirl sa att det ska falla en i smaken... jag vill inte ha nåt jävla fjollställ med blommor och my little ponys på! (fast det va ganska coolt med rosa iof...) Jag vill ha ett helsvart eller gråsvart så lägg ner det där med att det ska va nåt jävla ögongodis...

couldn´t agree more... lycka till.

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Hoj
Hade jag varit du hade jag testat alla ställ jag kom över, sitter inget reko så hade jag fan lagt pengar på att få ett skräddarsytt. Drygt som fan att testa och testa och inte nå någon framgång ju.. :3freak

ja det får nog bli skräddarsytt... ska till mc-huset på fredag, hittar jag inget där ger jag upp!

couldn´t agree more... lycka till.

tack!

Last edited:

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Swish sa att du oxå va lång som ett ösregn=P
Om det stället passar dig kanske det finns hopp för mig med?
Fast jag vill gärna ha ett helsvart, du vet inget?

haha jag är 1,78 lång. jag såg dainese nya ställ för i år och det är faktiskt helsvart och jäkligt läckert. kolla in det.

Bifogat

• 2513293.jpg
    2513293.jpg
    36.3 KB · Visningar: 148

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Hoj
haha jag är 1,78 lång. jag såg dainese nya ställ för i år och det är faktiskt helsvart och jäkligt läckert. kolla in det.

Provade Dainese idag men de va för korta i armarna... men det funkar i nödfall.. provade hur många ställ som helst.. har blåmärken på axlarna hur jag nu lyckats med det=P Men det är fortfarande herrställen som sitter bäst. Ska prova spykes nya tjejställ som kommer in i butiken om ett par veckor så får vi se..

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept