Snygga MC-kläder till tjejer

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6
Verkade praktiskt men allt "praktiskt" tenderar till att bli fult, gillade inte det ställets utseende alls. Tur att man är kille och har mer att välja på.

Jag kör i Arlen Ness, bra skit:tummenupp

Suktar dock efter helstället i känguruskinn men det är lite för saftig prislapp på det:gnissla

Men.. Det ser ut som du har ett herrställ i damstorlek? :hihi

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Last edited:

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Hoj
Gsxr 1000 K6
Ledsen, men skinnställ har man inte för att det ska vara snyggt, man har dom för att det ska vara säkrare att köra omkull. Därför finns inte tex low cut-ställ, eftersom man då får dragkedja och sömmar mm mitt på höften, och trycker sönder den vid en ev vurpa.

Jag tror du får mycket roligare om du lägger pengarna på en bikini å strosar runt korvmojen i den istället för i ett skinnställ :rolleyes:

Precis min tanke!

Det enda utseendemässiga du väljer är färg inget annat!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
på mc mässan förra året, alltså av lelles :)

oj oj va man är känslig. jag sa som det var bara., att det är tur att de gör i olika färger och mönster.

Det var ju du som var känslig och tog åt dig. Fullkomligt onödigt.

Speedgirl

Ducatislyna
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Ducati 848 -10
Det var ju du som var känslig och tog åt dig. Fullkomligt onödigt.

nä jag brydde mig faktiskt inte alls, det blev nog bara ett missförstånd.
jag skiter i vad folk tycker om mitt skinnställ, så länge jag tycker det är snyggt.
dessutom går passform och säkerhet förre snygghet på stället. jag kan bara ha dainese.

Tussilago

Gick med
1 Jul 2007
Hoj
GSX-R1000 K6
nä jag brydde mig faktiskt inte alls, det blev nog bara ett missförstånd.
jag skiter i vad folk tycker om mitt skinnställ, så länge jag tycker det är snyggt.
dessutom går passform och säkerhet förre snygghet på stället. jag kan bara ha dainese.

Inte alls ett missförstånd! Hon dömde ut dig totalt!

CATFIGHT!!

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Hoj
Kawasaki
Kan varmt rekommendera gimoto.com där man kan få skräddarsytt ställ till ett bra pris. Kvaliteten är super då även kända förare som Mat Mladin kört med detta. Har även detta själv och är supernöjd.

Kan även minnas att en tjej från tranås hade ett rött axo ställ som såg ruggigt snyggt ut på hennes presentationsbild :tuttar :D

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
Fan nu börjar det likna nåt... och va kul att ni killar oxå vill att era ställ ska se snygga ut! vissa idioter här verkar ju inte bry sig men det är ju deras problem.. och va bra att vissa förstår att med snyggt menar man inte sexigt... utan som speedgirl sa att det ska falla en i smaken... jag vill inte ha nåt jävla fjollställ med blommor och my little ponys på! (fast det va ganska coolt med rosa iof...) Jag vill ha ett helsvart eller gråsvart så lägg ner det där med att det ska va nåt jävla ögongodis...

Tussilago

Gick med
1 Jul 2007
Hoj
GSX-R1000 K6
Fan nu börjar det likna nåt... och va kul att ni killar oxå vill att era ställ ska se snygga ut! vissa idioter här verkar ju inte bry sig men det är ju deras problem.. och va bra att vissa förstår att med snyggt menar man inte sexigt... utan som speedgirl sa att det ska falla en i smaken... jag vill inte ha nåt jävla fjollställ med blommor och my little ponys på! (fast det va ganska coolt med rosa iof...) Jag vill ha ett helsvart eller gråsvart så lägg ner det där med att det ska va nåt jävla ögongodis...

Tror inte det hänger på ställets färg i ditt fall. Du blir garanterat ögongodis oavsett :tummenupp

Tsunami

Radical Riders
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
WS 1600 GSXR 600

Klart man vill att stället ska vara snyggt!

Jag gillar mina arlenness som f..
Har två ett svart och vit (har det i mitt garage)
Och ett svart/rött och vit.

Svåraste blir att välja hur man ska måla racehojen nu:gnissla

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom