RebeX
THE Ninja
Även Lindstrands har en ändringsateljé där de anpassar sina ställ.
Jag har förra årets "Sepang" och är helnöjd! Nu är ju min kropp väldigt perfekt och inget behövde anpassas..
hahahaha självsäker var namnet=P
Även Lindstrands har en ändringsateljé där de anpassar sina ställ.
Jag har förra årets "Sepang" och är helnöjd! Nu är ju min kropp väldigt perfekt och inget behövde anpassas..
hahahaha självsäker var namnet=P
detta köpte jag men i helställ.
riktigt najsigt
Inte riktigt i linje med dina syftningar men nånstans vid 15-17 grader tycker jag det kan vara lite väl svalt med bara (ventilerat) skinn så då åker den på, vid 12-13 grader kör jag textil.
Fast jag bor inte i Boden så jag kan lyxa till det så här misstänker jag :-D
Finns det herr stl.56??
det är ju tur att de gör ställ i med "löjliga mönster" på samt utan sånt bladdigt så att det passar alla här i världen.
Som många andra redan har sagt så är ju helställ säkrare än delat skinnställ. Jag kör med delat skinnställ, men med Gore tex till och från jobbet när jag kör hoj då av praktiska skäl. Visst är det dumt att speciellt i Stockholms innerstad med all trafik tumma på säkerheten, men ibland får bekvämligheten gå före.
Håller inte alls med om att det finns många damställ att välja bland. Finns det 10 herrställ i en butik, brukar det totalt sett hel+delat ställ finnas 1-2 att välja bland. Värdelöst faktiskt. Mitt problem är främst att jag är kort med tjocka ridvader, som fler här verkar ha problem med. (För att inte tala om hur svårt det är att hitta mc-stövlar i rätt vidd).
När det gäller utseende behöver väl inte ett snyggt ställ innebära att säkerheten är sämre ?
Aha.. o vad är det för ställ på bilden då?detta köpte jag men i helställ.
riktigt najsigt
detta köpte jag men i helställ.
riktigt najsigt
Aha.. o vad är det för ställ på bilden då?
Alpinestars Stella Julie, det ställ som tjejen lutar åt att införskaffa till kommande säsong, i vitt. Helställ förvisso, men bra skit. Finns att få tag på i England till ca. 4 lök mindre än här hemma.
[YOUTUBE-ID]66PpN2eCVNQ[/YOUTUBE-ID]
Spola till ca. 3.10 ang. fit vid vaderna.
Alpinestars Stella Julie, det ställ som tjejen lutar åt att införskaffa till kommande säsong, i vitt. Helställ förvisso, men bra skit. Finns att få tag på i England till ca. 4 lök mindre än här hemma.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|