Aldrig i livet hellre kör jag sparkstötting!!!Fudpucker skrev:Sluta nu!
Jag lovar att du VILL ha en sån!! DU VILL! Eller iaf en tuff hjälm a la Bobba Fett!![]()
Hoppas du inte hädar Hondan med en sån hjälm baraTotalSatan skrev:denna e grymmast !!!
Kay skrev:Jag slår ett slag för Suomy's "Extreme Flowers". Så fruktansvärt snygg. Köper mig en sådan till vår tror jag. Überpimp, matchar hojen![]()
http://www.helmetharbor.com/streethelmets/helmets/suomy/extreme/Flowers.jpg
Fler kandidater?
ps. Hade varit så sjukt coolt att lacka en hel båge så.![]()
Har du ölat eller bara glömt att ta av scooterhandskarnafinnpower skrev:Hoppas du inte hädar Hondan med en sån hjälm bara
Kanske bådaPeder Rosberg skrev:Har du ölat eller bara glömt att ta av scooterhandskarna![]()
Fan man spiller ju ner hela tangentbordet när man ölar med scotervantarPeder Rosberg skrev:Har du ölat eller bara glömt att ta av scooterhandskarna
Nä nu tror jag att jag har både ölat och tatt på mig handskarna![]()
Kay skrev:Jag slår ett slag för Suomy's "Extreme Flowers". Så fruktansvärt snygg. Köper mig en sådan till vår tror jag. Überpimp, matchar hojen![]()
http://www.helmetharbor.com/streethelmets/helmets/suomy/extreme/Flowers.jpg
Fler kandidater?
ps. Hade varit så sjukt coolt att lacka en hel båge så.![]()
Ja vet. Fan, nu va det någon som flyttade hålet på burken, så nu rann all öl ner jämte munnenfinnpower skrev:Fan man spiller ju ner hela tangentbordet när man ölar med scotervantar
Inte långt från bilderna på Dr Spockhjälmarna innan i den här tråden.smilee skrev:Den hetaste hjälmen från 80-talet. Det coolaste man kunde ha när man framförde den neonlackade Katanan.
Och ser ut somJoeni skrev:min bandit är snyggast.
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!