Krachkungen 1
Ny medlem
Den tycke jag var riktigt snygg !!!!Nicke skrev:Eller så kompromissar vi och säger att min är snyggast:
Den tycke jag var riktigt snygg !!!!Nicke skrev:Eller så kompromissar vi och säger att min är snyggast:
Måtte kraften vara med ossTotalSatan skrev:Hihi . . . vilket liv om en hjälm. Hjälmen i fråga är inte min, utan hittade bland andra superba hjälmar här http://www.hotpaintart.com/hotpaint/english/gallery.htm
Men FINNPOWER .. jag kan lova dig att jag hade gett vad som helst för den (stormtrooper) hjälmen. Tänk dig bara att köra runt med en kritvit 954 med ett tie-fighter slipon. Helvitt ställ och den hjälmen . . och sen kan man ju ha ett blaster rifle på ryggen. ahhhhh vilken känsla !!
STAR WARS e ju bara![]()
![]()
![]()
Kalla mig :kocko men jag står fast vid min uppfattning.
eyyy du e väl inte treekie finnpower.
DONT UNDERESTIMATE THE POWER OF THE DARK SIDE !
Ovanlig? Ja.P-E skrev:Såg en Bieffe Chupa Chups hjälm. Skit snygg med svart visir. Fanns på lelles mc här i Uppsala. Verkar rätt så ovanlig.![]()
Nej, jag frågade i affärn vilken hjälm som skulle reta göteborgare med småstadskomplex och då höll de fram den jag valdeKeihin skrev:Nja, jag ser bra utan synhjälpmedel. Du då? Har du blindkäpp kanske, med tanke på hjälmvalet?
Alla kan inte ha lika god smak - tänk på att han är Gaisare oxåsandstream skrev:Nej, jag frågade i affärn vilken hjälm som skulle reta göteborgare med småstadskomplex och då höll de fram den jag valde
...
Ja, men då passar den juh oss tjejerLilla_Tingeling skrev:GUUUD!!! Den hjälmen e så gräslig!!!![]()
Den e juh BLOMMIG!![]()
// Lena
Visste väl att det var något som inte stämdeFoggy skrev:Alla kan inte ha lika god smak - tänk på att han är Gaisare oxå
/F.![]()
KalleNorton skrev:Joey Dunlop replican, snyggast!
Kay skrev:Jag slår ett slag för Suomy's "Extreme Flowers". Så fruktansvärt snygg. Köper mig en sådan till vår tror jag. Überpimp, matchar hojen![]()
http://www.helmetharbor.com/streethelmets/helmets/suomy/extreme/Flowers.jpg
Fler kandidater?
ps. Hade varit så sjukt coolt att lacka en hel båge så.![]()
Den gillar jagDede skrev:Måste ju självklart säga att min är snyggast. Hämtade den igår![]()
Kan den där jäkla våren komma också så man kan få lite flugprickar på den![]()
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!