Sola Solarium

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
-Lowrider- skrev:
Har aldrig sagt att det är bra att sola för mycket,,men med erfarenhet så vet jag att läkare rekomenderar folk med diverse hud sjukdomar att de ska sola för bättre hy,hud mm. bla folk som lider av psoriasis solar med jämna mellanrum för att bli av med sina problem.
Så om du vill spela Allan kan du göra det i någon annan tråd ihop med de andra pajasarna,,har du inget vettigt att skriva utan bara göra påhopp så kan det va biatch,,

Passa dig för vem du kallar biatch lillgrabben. Det är lätt att vara tuff bakom ett tangentbord.

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
-Lowrider- skrev:
Har aldrig sagt att det är bra att sola för mycket,,men med erfarenhet så vet jag att läkare rekomenderar folk med diverse hud sjukdomar att de ska sola för bättre hy,hud mm. bla folk som lider av psoriasis solar med jämna mellanrum för att bli av med sina problem.
Så om du vill spela Allan kan du göra det i någon annan tråd ihop med de andra pajasarna,,har du inget vettigt att skriva utan bara göra påhopp så kan det va biatch,,

Mina erfarenheter säger mig att dessa rekommendationer är undantag...just för vissa hudsjukdomar...Alltså kan man inte gå ut o ge allmäna rekommenadationer till folket att de ska sola solarium.

EazyD undrade om det var farligt med tanke på hur ofta han solade. Inte om hans fiktiva hudsjukdom skulle bli bättre av det.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha