Sola Solarium

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
-Lowrider- skrev:
Har aldrig sagt att det är bra att sola för mycket,,men med erfarenhet så vet jag att läkare rekomenderar folk med diverse hud sjukdomar att de ska sola för bättre hy,hud mm. bla folk som lider av psoriasis solar med jämna mellanrum för att bli av med sina problem.
Så om du vill spela Allan kan du göra det i någon annan tråd ihop med de andra pajasarna,,har du inget vettigt att skriva utan bara göra påhopp så kan det va biatch,,

Passa dig för vem du kallar biatch lillgrabben. Det är lätt att vara tuff bakom ett tangentbord.

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
-Lowrider- skrev:
Har aldrig sagt att det är bra att sola för mycket,,men med erfarenhet så vet jag att läkare rekomenderar folk med diverse hud sjukdomar att de ska sola för bättre hy,hud mm. bla folk som lider av psoriasis solar med jämna mellanrum för att bli av med sina problem.
Så om du vill spela Allan kan du göra det i någon annan tråd ihop med de andra pajasarna,,har du inget vettigt att skriva utan bara göra påhopp så kan det va biatch,,

Mina erfarenheter säger mig att dessa rekommendationer är undantag...just för vissa hudsjukdomar...Alltså kan man inte gå ut o ge allmäna rekommenadationer till folket att de ska sola solarium.

EazyD undrade om det var farligt med tanke på hur ofta han solade. Inte om hans fiktiva hudsjukdom skulle bli bättre av det.

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...