2 träffar när du säger det så visst var det så.Koskela skrev:Vad jag har hört skulle det faktiskt bli 2 träffar! en i gbg och en i sthlm.
Biifer och DJM hade börjat planera lite inför träffen i sthlm
pöss på dig me!
2 träffar när du säger det så visst var det så.Koskela skrev:Vad jag har hört skulle det faktiskt bli 2 träffar! en i gbg och en i sthlm.
Biifer och DJM hade börjat planera lite inför träffen i sthlm
pöss på dig me!
Skulle nog villja påstå att "järnen" håller bra mkt längre än dagens raketer.SmackMan skrev:Grant du har ju nyast hoj då kör du ju riskfritt på den! tänk på oss som har gammalt 80-tals järn...
Undra hur mycket det är kvar av en RS när den är 20 år gammal. min hoj är 19 nu.Biifer skrev:Skulle nog villja påstå att "järnen" håller bra mkt längre än dagens raketer.
SmackMan skrev:Kan undra om en RS klarar 200 mil på en vecka i 30-35 gradig värme?? det gjorde min RD i alla fall på gotlandsemestern förra året... det blev ca 20-25 mil om dagen..
Fattar inte varför en nyare hoj inte skulle klara nåt som din gamla hoj klarar..SmackMan skrev:Kan undra om en RS klarar 200 mil på en vecka i 30-35 gradig värme?? det gjorde min RD i alla fall på gotlandsemestern förra året... det blev ca 20-25 mil om dagen..
Jag har också en 86a och den har skurit 5ggr i sommar.SmackMan skrev:hm skulle gissa på att liter effekten e bra mycket högre på en ny 125a än dom gamla och det kan ju medföra att dom håller sämre. Jag tycker jag läser ofta att "miton skar" m,m.. .. jag har facktist bevis med i fotoform som ligger i hyllan.. Ingen som ska till gotland på mc-semester iår då??
philsson skrev:Jag har också en 86a och den har skurit 5ggr i sommar.
.. stämmer nog. .Solid snake skrev:SBS beror det på vettu.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |