Tjet skrev:Jag röstar för en träff i GBG.
NSR_Martin har i alla fall lovat att komma på besök, klå det ni!
jag ska också ner till gbg, så vi syns nog! sötnos
Tjet skrev:Jag röstar för en träff i GBG.
NSR_Martin har i alla fall lovat att komma på besök, klå det ni!
Stanna till här o haka med oss på vägen dåDJM skrev:jag ska också ner till gbg, så vi syns nog! sötnos
Vi fixar träffen i sthlm. Massa korkvägar och rörken på kvällen!DJM skrev:jaaaaaaaa såklart vi ska träffas, åka som fan! ojoj vad jag längtar. Men bara att bestämma nånt datum och mötas!
Biifer skrev:Vi fixar träffen i sthlm. Massa korkvägar och rörken på kvällen!
Mig då?. Martin har lovat mig en plats..solitude skrev:Som sagt tidigare funderar Jag, NSR_Martin och bossjan & (Zpeppy?) på att åka till Norge eventuellt. Det blir ju ett flertal resor till västkusten också då vi flyttar ´runt våran husvagn där. Asgött att slippa åka utan tält och sånt.
Längtar!!!!!!!!
Man får hoppas på tung. Vet itne om jag vågar åka nå vidare långt med 125an den skär ju hela tiden man får åka 100 provmil först å se om den håller..Solid snake skrev:Göteborg e det ju bara 25 mil till för mig, jag röstar på träff där!
Edit: dock så har jag nog tung då.
Solid snake skrev:Göteborg e det ju bara 25 mil till för mig, jag röstar på träff där!
solitude skrev:Som sagt tidigare funderar Jag, NSR_Martin och bossjan & (Zpeppy?) på att åka till Norge eventuellt. Det blir ju ett flertal resor till västkusten också då vi flyttar ´runt våran husvagn där. Asgött att slippa åka utan tält och sånt.
Längtar!!!!!!!!
Skaffar du tung hoj ser jag ingen annan lösning än att du kommer till sthlm också.Solid snake skrev:Göteborg e det ju bara 25 mil till för mig, jag röstar på träff där!
Jaaaaa visst... Hmm... Jag ,du, solitude, zpeppy, fruxo och bossjanphilsson skrev:Mig då?. Martin har lovat mig en plats..
Biifer skrev:Skaffar du tung hoj ser jag ingen annan lösning än att du kommer till sthlm också.
Planera en heldag då så kommer viDJM skrev:Jepp, vi fixar träffen här!
Jo det är mycket sant.. men om jag backar så är det pga ekonomin.. man bangar inte från att köra hoj!!.NSR_Martin skrev:Jaaaaa visst... Hmm... Jag ,du, solitude, zpeppy, fruxo och bossjan
Känns som halva sveriges 125a-åkare ska med Det är ju gött det, men sen tror jag att några backar ur när det väl gäller...
NSR_Martin skrev:Dålig ursäkt, du har ju sommarjobb o grejjer, gör som jag, ha så lite utgifter utanför det hojrelaterade och så mycket inkomster som möjligt så blir det jäääättebra...
DJM skrev:Jepp, vi fixar träffen här!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |