spectre skrev:nein, jag bor i strängnäs. Om jag ska åka till sthlm så åker jag nog över södertälje, men det då kommer jag väl ut på "fel" sida av sthlm så jag åker med er så hittar jag..
vet du att uppsala ligger 4mil norr om sthlm?
spectre skrev:nein, jag bor i strängnäs. Om jag ska åka till sthlm så åker jag nog över södertälje, men det då kommer jag väl ut på "fel" sida av sthlm så jag åker med er så hittar jag..
DJM skrev:vet du att uppsala ligger 4mil norr om sthlm?
SmackMan skrev:NEj nu kör vi i GBG! och ni 08r klaga fan inte på att köra långt jag körde 200 mil till gotland på mc-smemster med RD! känns som att jag leder
hehhe japp gbg sa vi va?? pöss
gbg 20 mil för mig.. = pankaka.stigge skrev:Blir det träff i gbg hänger jag självklart på.
Har säkert några kompisar som också hänger med.
Får fundera på det om det blir i stockholm, är en bit att åka.
Men röstar på en träff i gbg.
philsson skrev:gbg 20 mil för mig.. = pankaka.
Det är bara min motor jag är orolig för. blir ju lägre sträcka för mina föreldrar att hämta mig om jag åker till gbg.. dyrt att åka med släp du vet.granath_ skrev:sthlm = några mil till, vad gör dom ! blir ju bara mer hoj-åka
philsson skrev:blir ju lägre sträcka för mina föreldrar att hämta mig om jag åker till gbg..
Haha... skrev fel.. sorry.. . men du fattar vad jag menade i af. det är huvudsaken..granath_ skrev:hmm? ja åk till sthlmdå?
med 600 klart att man tar sig till stockholmweeeiii skrev:Jag hänger med om det blir nån träff i GBG, dock så sålde jag 125:an, men det gör väll inget om jag kommer med en 600:a
Stockholm, njaae, får se....
philsson skrev:Haha... skrev fel.. sorry.. . men du fattar vad jag menade i af. det är huvudsaken..
philsson skrev:med 600 klart att man tar sig till stockholm
ska försöka att inte svika dig. Får ta hojen å köra 100 mil inom en 5mils radie för att försäkra mig om att den funkar först.granath_ skrev:hehehe, jo jag fattade, men det blir ju tråkigt om du inte kommer
Men vad ska du se då!?. det är väl själva körandet som är de roliga.weeeiii skrev:jaaa, men orkar man. vad finns det o se i stockholm egentligen? norge eller åland skulle va nåt
philsson skrev:ska försöka att inte svika dig. Får ta hojen å köra 100 mil inom en 5mils radie för att försäkra mig om att den funkar först.
Jo.. men tyvär är det nog så sanningen lyder.granath_ skrev:hahahahahahahahahahahhahahahahahahahaha, den där var ju lite komisk!
SmackMan skrev:NEj nu kör vi i GBG! och ni 08r klaga fan inte på att köra långt jag körde 200 mil till gotland på mc-smemster med RD! känns som att jag leder
hehhe japp gbg sa vi va?? pöss
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |