Sopan som sprang in på planen..

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
18 bast och skulle visa sig ball inför polarna, vilken jefla sopa :lol

På första bilden ser han så jefla taggad ut.. Målvakten ska ha stryk! :keTting

Vad händer sen? Sopan bangar ur och puttar honom :rofl

Hoppas namn och bild kommer ut på tönten så vi kan få lite sköna parodier likt skogsturken :yoparty

Bifogat

• fjolla1.jpg
    fjolla1.jpg
    93.6 KB · Visningar: 428
  • fjolla2.jpg
    fjolla2.jpg
    78.9 KB · Visningar: 427

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Har du något att säga om det som hänt?

– Det får vi ta senare, svarade han kaxigt.

Ångrar du vad du gjort?

Den frågan blev obesvarad. Han tog sin bag i näven och gick in till mamma.

:rofl

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Namn + adress + allt finns på Flashback. Har jag hört.... :rolleyes:
Hoppas verkligen MFF's riktiga supporters tar hand om det lilla kräket och fullständigt bankar skiten ur honom. :kryckor
En sån här sak kan kosta oss SM-guldet. 3 poäng mot just HIF kan innebära skillnaden mellan guld och silver. :6surkart

/ En ÄKTA MFF-supporter

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Hoppas verkligen MFF's riktiga supporters tar hand om det lilla kräket och fullständigt bankar skiten ur honom. :kryckor
En sån här sak kan kosta oss SM-guldet. 3 poäng mot just HIF kan innebära skillnaden mellan guld och silver. :6surkart

/ En ÄKTA MFF-supporter

Ett ganska roligt scenario till hösten vore ju om HIF tar serievinsten 2 poäng före MFF. :hihi

Jojjeman

aka farfar
Gick med
12 Apr 2006
Hoj
En tung

/ En ÄKTA MFF-supporter

Enligt säkra källor har grabben pris på sitt huvud av dem stora grabbarna. Så du kommer nog få som du vill Mave

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
De stora grabbarna... Fan vad skönt det är att man är totalt ointresserad av lagsporter och slipper både fotboll och hockey med allt vad det innebär.
För mig framstår alla fanatiska fans och huliganer som rymdvarelser.

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Enligt säkra källor har grabben pris på sitt huvud av dem stora grabbarna. Så du kommer nog få som du vill Mave

hoppas dom inte tar livet av killen, men lite stryk, så han inte gör om det skulle nog sitta fint.

gärna filma & lägga på tuben, så folk kan se vad som händer om man gör som han gjort :banana

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Hur vet man från vilket lag någon kommer?

Är ju inte speciellt svårt att ta på sig "fel" tröjja och förstöra som representant för andra laget och därmed hjälpa sitt eget lag :va

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Det här ska inte hända. Så säger alla varje gång och sedan händer det igen. Historien upprepar sig. Ärligt talat tror jag inte att det här kommer att resultera i något konstruktivt den här gången heller. Man verkar inte ha någon lösning på problematiken och man är inte beredd att ta den typen av beslut som krävs för att visa att man menar allvar och statuera exempel som man gjort utomlands där beslutsfattarna har mer stake.

Vem bryr sig om vem som vinner eller inte när idrotten smutsas ner av den här typen av galenskap bland läktarekulturen där hatet är den största drivkraften.

Allsvenskan har knappast den attraktionskraften att de kan hantera att man tillåter att våldet får vinna. Jag såg nyligen HIF- Kalmar på plats på Olympia och enligt vad som sades var första halvleken den bästa i år som HIF presterat så långt. Om det var sant tar jag mig för pannan för det var rena amatörerna. Liknade mer knattefotboll än professionella yrkes män som inte gjorde något annat på dagarna. Det som ändå gjorde besöket till en angenäm upplevelse var att det var en trevlig social upplevelse. Fint väder och folk på glatt humör. Då kunde man välja att bortse från att det är roligare att titta på spansk, engelsk och italiensk fotboll som sugit åt sig några av de bästa spelarna i världen.

Jojjeman

aka farfar
Gick med
12 Apr 2006
Hoj
En tung
hoppas dom inte tar livet av killen, men lite stryk, så han inte gör om det skulle nog sitta fint.

gärna filma & lägga på tuben, så folk kan se vad som händer om man gör som han gjort :banana

Känner inte till dedära typerna, e ju inte intresserad av bollsporter själva. Men dem jag hört det från e ju supportrar o fd huliganer ut i fingerspetsarna. Så ja tror inte dem kommer bry sej så mkt om o filma utan o slå desto mera tyvärr.

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
Haha jag bara tycker det är EPICFAIL hela grejen!

Den killen kommer få ohyggligt med nit av alla de andra killarna, ta bara dansken som stormade matchen mot Sverige. Han har fan fått skit för det år efteråt, skyddad identitet och hela grejen. Stackars killens mamma o pappa säger jag, haha.

De borde fan förbjuda ståplatserna på de här högrisk derbymatcherna och montera upp höga stängsel runt planen som man gör i Polen :) Sen där efter är det bara att anlita fler vakter, och låta klubbarna betala för polisarrangemanget.

Tycker det är riktigt åt helvete att mina skattepengar ska gå åt att betala de miljonerna varje match kostar, bara för att där finns en massa folk med beteendeproblem..

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
Pris på sitt huvud?

Har "de stora grabbarna" verkligen ambitionen att grabben ska dö?
Det låter helt vansinnigt.

Tror nog mer att dom menar han ska få spö. Haha sätta livet till för man stormat planen på en allsvenska match låter som en ganska ovärdig död i mina öron, haha.

Jojjeman

aka farfar
Gick med
12 Apr 2006
Hoj
En tung
Pris på sitt huvud?

Har "de stora grabbarna" verkligen ambitionen att grabben ska dö?
Det låter helt vansinnigt.

Bollsporter är vansinniga. Och ja jag tror tyvärr han kommer få det väldigt tufft. Han ska ju tydligen vara hatad av även sina släktingar som ringt o hotat honom.

Men vad vet jag, skriver bara vad jag hört av mff nördar. :va

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
Bollsporter är vansinniga. Och ja jag tror tyvärr han kommer få det väldigt tufft. Han ska ju tydligen vara hatad av även sina släktingar som ringt o hotat honom.

Men vad vet jag, skriver bara vad jag hört av mff nördar. :va

Haha man kan ju undra vad som rörde sig i retardets huvud innan man bestämmer sig för att göra en sån jävla idiotkorkad grej :p

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Halvt-OT: Hur mycket skattepengar läggs på fotboll på ett år med tanke på poliser osv.?
(och hur lite läggs på MC-arrangemang?)
Jag satt i telefon en halv dag och försökte få reda på vad en specifik polisinsats vid Globen/Söderstadion kostade. Till slut fick jag tag i nån sur chefsaktig tant som på byråkratsvenska upplös mig om att jag skulle skicka in en skriftlig ansökan. Där någonstans tappade jag sugen och gav upp.

Nyheter
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield