Slowroller
Skrämmer små barn
[YOUTUBE-ID]LF6Skj7WGoM[/YOUTUBE-ID]
Jag tycker vi samlar ihop pengar så att grabbarna kan få var sin boll:
1. BostonGurka 100:-
Det e billgare att bara ta ifrån dem bollen.
[YOUTUBE-ID]LF6Skj7WGoM[/YOUTUBE-ID]
Jag tycker vi samlar ihop pengar så att grabbarna kan få var sin boll:
1. BostonGurka 100:-
Det e billgare att bara ta ifrån dem bollen.
[YOUTUBE-ID]KFnNJ6C-UfU[/YOUTUBE-ID]
Nej för tusan! Då kommer de bara på motorsportevenemang o ska slåss.
största tönten är ju målvakten som lipar över en kinapuff som smällde. kanske är domaren som försöker trösta honom töntigare. båda två skulle haft sig varsin känga, men antar at dansken kom på att man inte fick slå barn och kärringar och nöjde sig med en knuff
Gött, dagens briljantaste inlägg! Att försöka skylla på spelare eller domare i ett sånt här läge är ju enbart dumt. Jag är själv Hammarbyare och det har ju hänt mer än en gång att matcher avbrutits pga. olika mindre lämpliga aktiviteter på läktaren. Kan ärligt säga att jag aldrig blivit förbannad på domaren som brutit matchen utan bara på bonnlurkarna på läktaren som inte fattar att man enbart skadar den egna klubben.
Som man brukar säga; Sluta sniffa lim och kom in i matchen!
Polisen tog ju effektivt livet av Bike meet (eller vad det hette) på High Chaparall genom att avkräva arrangören betalning för polisövervakningen, och sedan skicka dit en otroligt överdimensionerad polisstyrka, inklusive helikopter...
Sätt samma krav på fotbollen!
Män fopåll e ju typ vår natsjonalspårt jö! Klart att alla tycker om de å ska va mä å betala jö.
Inte nu längre.
De vill inte helt enkelt, hade det funnits någon vilja att lösa detta så hade man gjort det.
För oss som missat det hela och inte har tv, sprang han bara in på planen och gjorde ett aerovarv eller hände det nått spektakulärt? För att ytterligare vara bortom informationsmedierna, så är min internetuppkoppling för seg för Youtube just nu
"Datainspektionen" syftar inte till dator, utan till "data". Alltså fakta eller uppgifter om du så vill. Det spelar ingen roll om du spar den datan på NASA eller på baksidan av ett kvitto, det är ändå ett brott.
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|