Sopan som sprang in på planen..

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
[YOUTUBE-ID]KFnNJ6C-UfU[/YOUTUBE-ID]

största tönten är ju målvakten som lipar över en kinapuff som smällde. kanske är domaren som försöker trösta honom töntigare. båda två skulle haft sig varsin känga, men antar at dansken kom på att man inte fick slå barn och kärringar och nöjde sig med en knuff

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
största tönten är ju målvakten som lipar över en kinapuff som smällde. kanske är domaren som försöker trösta honom töntigare. båda två skulle haft sig varsin känga, men antar at dansken kom på att man inte fick slå barn och kärringar och nöjde sig med en knuff

Gött, dagens briljantaste inlägg! Att försöka skylla på spelare eller domare i ett sånt här läge är ju enbart dumt. Jag är själv Hammarbyare och det har ju hänt mer än en gång att matcher avbrutits pga. olika mindre lämpliga aktiviteter på läktaren. Kan ärligt säga att jag aldrig blivit förbannad på domaren som brutit matchen utan bara på bonnlurkarna på läktaren som inte fattar att man enbart skadar den egna klubben.

Som man brukar säga; Sluta sniffa lim och kom in i matchen! :yoparty

tkdrille

Guest
Vad kostar en stå/sitt plats ? Var väl ca 23 tusen som titta? 30 minuter =). haha ja vad skoj. Men är väl bättre med att de har publikfria matcher och så får folk betala hemifrån via tvn för matchen. =). så slipper vi se både hockey och fotboll på 6an och 5an eller var de nu väljer att sända de.

500 kr till den som kastar in fotbollar till alla spelarna då är nog första gången jag nånsin kommer titta på fotboll på tv.

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Gött, dagens briljantaste inlägg! Att försöka skylla på spelare eller domare i ett sånt här läge är ju enbart dumt. Jag är själv Hammarbyare och det har ju hänt mer än en gång att matcher avbrutits pga. olika mindre lämpliga aktiviteter på läktaren. Kan ärligt säga att jag aldrig blivit förbannad på domaren som brutit matchen utan bara på bonnlurkarna på läktaren som inte fattar att man enbart skadar den egna klubben.

Som man brukar säga; Sluta sniffa lim och kom in i matchen! :yoparty

precis! tänk om man hade haft samma publik vid skogis och tyresö! 20'000 pers som jublar när man drar förbi på 73'an på slangen, och folk som springer ut på skogskyrkovägen och kickar ner de som inte wheelar. vore himmelriket på jorden :yoparty

det va ju inte publiken som avbröt matchen liksom

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Polisen tog ju effektivt livet av Bike meet (eller vad det hette) på High Chaparall genom att avkräva arrangören betalning för polisövervakningen, och sedan skicka dit en otroligt överdimensionerad polisstyrka, inklusive helikopter...

Sätt samma krav på fotbollen!

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Polisen tog ju effektivt livet av Bike meet (eller vad det hette) på High Chaparall genom att avkräva arrangören betalning för polisövervakningen, och sedan skicka dit en otroligt överdimensionerad polisstyrka, inklusive helikopter...

Sätt samma krav på fotbollen!

Män fopåll e ju typ vår natsjonalspårt jö! Klart att alla tycker om de å ska va mä å betala jö. :glömdet

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
asså. vad e problemet? grabbarna vill lira fotboll. det behövs polis etc för att hålla lite ordning på det hela. VAFAN ÄR INTE DET NÅGOT KLUBBARNA SJÄLVA FÅR STÅ FÖR. vafan ska jag som skattebetalare betala för säkerheten för att ett gäng idioter på ca 18-20man(nä jag har noll koll på fotboll för det är en gheysport) ska jaga en sketen boll, sen ha en massa retards på läktarna som hejjar på det idiotiska spektaklet, spelare som anser att de blir fällda(filming) när närmsta spelare är typ 4m ifrån. skulle fan kalla skiten VM i teater istället för fotboll(vilket för övrigt är benämningen på den sk runda skinnbiten de sparkar omkring på).

Hade jag varit politiker, så skulle klubbarna själva få bekosta PRECIS ALLA konstnader i samband med matcher. så jävla trött på denna skiten så det finns inte ord.

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
För oss som missat det hela och inte har tv, sprang han bara in på planen och gjorde ett aerovarv eller hände det nått spektakulärt? För att ytterligare vara bortom informationsmedierna, så är min internetuppkoppling för seg för Youtube just nu :huvet

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
För oss som missat det hela och inte har tv, sprang han bara in på planen och gjorde ett aerovarv eller hände det nått spektakulärt? För att ytterligare vara bortom informationsmedierna, så är min internetuppkoppling för seg för Youtube just nu :huvet

Han tog sig igenom den sk. avspärrningen med vakter, in på planen och knuffade målvakten.

Blir horisontellt utburen av 5-6 poliser.

Klart!

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
"Datainspektionen" syftar inte till dator, utan till "data". Alltså fakta eller uppgifter om du så vill. Det spelar ingen roll om du spar den datan på NASA eller på baksidan av ett kvitto, det är ändå ett brott.

Haha, först trodde jag att han skämtade men du kanske har rätt.
Datorförbud osv... hähähähähää.
Papper och penna... fan så kul!:D

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Mjoo, han lär inte ha det lätt, och tycker synd om hans nära och kära för vad dom får stå ut med p.g.a hans handlingar.

Man kan ju hoppas att detta blir någon form av vändning i hans liv mot det bättre, men jag misstänkter att detta bara kommer öka hans hat mot samhället och ett hederligt liv, tyvärr.

(missat att han blivit anmäld för misshandel... den knuffen var ju inte värre än en "opps-jag-råkade-gå-in-i-dig"-knuff, tycker man kan släppa det)

Sen ska han såklart stå för sina handlingar och det var riktigt idiotiskt gjort, men stoppades inte matchen främst av smällaren egentligen!?

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Att matchen stoppades var nog en kombination av de båda incidenterna kort efter varandra. Man kände nog inte att det gick att garantera allas säkerhet. Det är nog inte lätt att kontrollera en publik när väl saker och ting börjar hända och irritationen stiger.

Kevin som mannen heter som stormade in på planen och puttade till målvakten får troligtvis bli syndabocken för det här. Det var ju oerhört korkat gjort av honom. Personen som kastade in smällaren lär de väl inte få tag på om det inte finns vittnen som kan namnge honom eller tillräckligt bra bilder från kameraövervakningen.

Såg nu att Kevin kan vänta sig skadeståndskrav på miljonbelopp även från Canal+ som hade sändningsrättigheterna av matchen:

http://www.dagensmedia.se/nyheter/tv/article3188785.ece

Sedan tidigare planerar Malmö FF även en stämning mot honom med ersättningskrav.

Personligen tycker jag inte att det är mer än rätt att man försöker få ersättning från Kevin andra som gör sådana här handlingar. Samma sak gör ju flygbolagen när någon korkad person dricker några glas för många och ställer till bråk och som sist jag läste pissade i mittgången.

Tyvärr måste man samsas med den här typen av individer på flyg, fotbollsmatcher och det lokala snabbköpet samt allmänna parker en fin sommardag och många andra platser jag inte kan nämna av utrymmesskäl :näsblod

Nyheter
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield