Haha man kan ju undra vad som rörde sig i retardets huvud innan man bestämmer sig för att göra en sån jävla idiotkorkad grej
Undrar om där ens e nått där inne, e ju samma för dansken för nått år sen.
Haha man kan ju undra vad som rörde sig i retardets huvud innan man bestämmer sig för att göra en sån jävla idiotkorkad grej
Bollsporter är vansinniga. Och ja jag tror tyvärr han kommer få det väldigt tufft. Han ska ju tydligen vara hatad av även sina släktingar som ringt o hotat honom.
Men vad vet jag, skriver bara vad jag hört av mff nördar.
Jo, att han lär vara ganska rökt i fotbollsammanhang råder det väl inget tvivel om.
Undrar om han får någon rättslig påföljd bortsätt från MFF:s stämmning?
Halvt-OT: Hur mycket skattepengar inkasseras på fotboll på ett år med tanke på publik, resor, kringaktiviteter, etc. etc.?Halvt-OT: Hur mycket skattepengar läggs på fotboll på ett år med tanke på poliser osv.?
(och hur lite läggs på MC-arrangemang?)
För Polen har ju inga huliganproblem.De borde fan förbjuda ståplatserna på de här högrisk derbymatcherna och montera upp höga stängsel runt planen som man gör i Polen Sen där efter är det bara att anlita fler vakter, och låta klubbarna betala för polisarrangemanget.
På aftonbladet stod där att de skulle åtala han för misshandel och brott mot "ordningsblabla nåt crap" blir väl dagsböter som med alla andra brott i detta landet bortsett från mord och våldtäkt
Han flyttar nog till Danmark, precis som dansken som flyttade till Sverige efter sitt misstag.
Fotbollsfanatiker är ett så härligt naturligt idiotfilter i samhället...hahah!!!
Halvt-OT: Hur mycket skattepengar inkasseras på fotboll på ett år med tanke på publik, resor, kringaktiviteter, etc. etc.?
Nåväl, försvarar absolut inte idioten som sprang in igår, lika lite luffaren som kastade in smällare på planen, men det gäller att skilja på begreppen här.
Vidare är hela problematiken väldigt komplex. Det värsta är ju att dessa "supporters" kan bringa laget fördelar medelst bengaltändning (exempelvis AIK-Blåvitt tidigare iår, 1-0 till AIK, Blåvitt hade tryck, då tänder någon jävla pissluffare en bengal och matchen avbryts för en stund), eller rentav vet att matchen kan brytas (andra laget vinner "automatiskt" med 3-0) genom dessa handlingar. Man får ju visserligen hoppas att ingen "supporter" är så jävla dum att ta på sig bortalagets tröja och genomför dessa aktioner.
För Polen har ju inga huliganproblem.
Samtidigt måste man ju helt klart trycka på att matchvärdarna/ordningsvakterna/supporterpoliserna är helt ofantligt jävla långsamma...
[YOUTUBE-ID]KFnNJ6C-UfU[/YOUTUBE-ID]
Jag gillar Olssons sportkrönikor. Träffande i vanlig ordning:
http://fotboll.expressen.se/nyheter/1.2447952/mats-olsson-det-har-ar-inte-fiktion
När stormen runt den senaste händelsen lagt sig är allt som vanligt igen, tills nästa gång det händer.
Är det någon som är tillräckligt fanatisk som läst vad som står i tråden på Flashback och kan sammanfatta vad som skrivs om förövaren. Är han så efterbliven som han ger sken av på videosnuttarna och bilderna man sett på inslagen på nyheterna?
När det gäller kostnaderna för att övervaka folksporterna så tycker jag nog att man kan låta de olika sporterna kan ta på sig en del av dem. Det förefaller lite märkligt att vissa typer av arrangörer får stå för notan medan andra får det gratis. Tänker givetvis på dem som anordnade motorarrangemanget som fick lägga ner det för att det inte gick ihop sig ekonomiskt. Nog borde de få samma möjligheter som allsvenskan och elitserien. Det är ju knappast så att de inte drog publik.
Jag gillar Olssons sportkrönikor. Träffande i vanlig ordning:
http://fotboll.expressen.se/nyheter/1.2447952/mats-olsson-det-har-ar-inte-fiktion
När stormen runt den senaste händelsen lagt sig är allt som vanligt igen, tills nästa gång det händer.
Är det någon som är tillräckligt fanatisk som läst vad som står i tråden på Flashback och kan sammanfatta vad som skrivs om förövaren. Är han så efterbliven som han ger sken av på videosnuttarna och bilderna man sett på inslagen på nyheterna?
När det gäller kostnaderna för att övervaka folksporterna så tycker jag nog att man kan låta de olika sporterna kan ta på sig en del av dem. Det förefaller lite märkligt att vissa typer av arrangörer får stå för notan medan andra får det gratis. Tänker givetvis på dem som anordnade motorarrangemanget som fick lägga ner det för att det inte gick ihop sig ekonomiskt. Nog borde de få samma möjligheter som allsvenskan och elitserien. Det är ju knappast så att de inte drog publik.
De kan fan skaffa canal+ och kolla skitet hemma om de inte kan bete sig på arenan
Enligt säkra källor har grabben pris på sitt huvud av dem stora grabbarna. Så du kommer nog få som du vill Mave
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|