Sossesåpan, kan nån förklara?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Min bedömning: Hans framtid inom partiet är högst osäker.

Min bedömning: Herr Medeltid är Moderaternas minsta problem, snart är de - lyckligtvis - ett minne blott. Fältet högerut är fritt, och varenda tänkande individ (som inte haft oturen att bara få se inslag med "glömda" staplar) ser vem framtiden tillhör. :)

Bye bye nya äckliga vänstermoderater säger jag, bye bye! :hej

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Fältet högerut är fritt, och varenda tänkande individ (som inte haft oturen att bara få se inslag med "glömda" staplar) ser vem framtiden tillhör. :)

Bye bye nya äckliga vänstermoderater säger jag, bye bye! :hej
Antingen är du väldigt naiv, eller så hejar du på de rödgröna. Jag gissar på det första.

On topic: efter lite eftertanke har jag börjat få grepp om situationen. Många partier i riksdagen har blivit lite bittra över det faktum att de tappat i opinionen trots att de försökt komma med genomtänkta uttalanden om ditt och datt, samtidigt som SD vunnit bara genom att supa till och vifta med järnrör, skylla på invandrare när de glömt sin rygga på krogen osv.

Moderaterna vann en smula på att skicka fram fiskblicken Billström med ett knippe idiotiska formuleringar som statsministern sedan sa " fy vad dumt" om för att se till att budskapet fastnade utan att smutsa ner partiet. Sossarna ville inte vara sämre så deras trick var att välja in en muslim och sen kicka honom för att han var muslim. Lite lamt, och hela prylen kvävdes genom att flytta fokus på nån trist intern maktkampsvinkling som inte ens expressen lyckades hålla nåt momentum på.

Ska bli spännande att se hur MP kommer att spela för att säkerställa sin plats som tredje största parti. Hur ska de kunna koppla utfiskning och global uppvärmning till kulturberikare på ett snyggt sätt? Spännande fortsättning följer förmodligen.

Last edited:
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...