hållundan
Emozione!
Äh...Chris Ash skrev:Sist, efter utropstecknet.
Edit: Moahaha vad roligt....
Äh...Chris Ash skrev:Sist, efter utropstecknet.
Edit: Moahaha vad roligt....
Markus skrev:Var kommer hans förklaring ifrån? Jag har förståelse för de stackars satar som vill flytta ut i bushen, för att sen komma på att det är 300 hojar som åker förbi per dygn i sex månader, men de får väl sansa sig och slänga lite grushögar här och där istället.
HönaPower skrev:Det kallas tydligen Kharma...
ft skrev:Det kallas för marknadsekonomi.
Markus skrev:Det där är väl inget du behöver bli upprörd över, din hoj hör man väl en timme innan den kommer och hinner både grilla klart och klippa gräsmattan innan det är dags att gå och hämta grus.
Trötter skrev:min farsa hade en stor ketting med sig på hojen förut, han drog den i tacket på en bil förut som försökte köra på honom, han slog ett par gånger med den i taket och sen så rundade han bilen och körde in ena fotpinnen som saknade gummi i sidan på bilen...
Trötter skrev:min farsa hade en stor ketting med sig på hojen förut, han drog den i tacket på en bil förut som försökte köra på honom, han slog ett par gånger med den i taket och sen så rundade han bilen och körde in ena fotpinnen som saknade gummi i sidan på bilen...
honkiie skrev:antar att din pappa är med i ha?
Markus skrev:Eller i ketting jenget.
korvgubbe skrev:Hans Farsa är starkare än både din och Lartes Farsa!!
Markus skrev:Tillsammans eller en och en?
Trötter skrev:Jag och några polare spände en gång för massa år sen en sån där slang eller vad man ska kalla det för, dom som brukar ligga över vägen oftast, vi tog en sån en vinter kväll på fyllan och spände över gatan, sen en stund senare kom det någon i en gammal Saab 900 och körde på den, den drog med sig torkarna och det.,
Sen dan efter började man tänka på vad som kunde ha hänt om det hade varit en motorcykel som kommit., Men tur var väl att det inte kom någon, men det är inget jag tänker göra om
honkiie skrev:antar att din pappa är med i ha?
Det är så ofantligt skojigt. Jag vet inte vad jag ska ta mig till...Trötter skrev:...farsan vart arg och drog kettingen i tacket på bilen ett par gånger innan han rundade bilen och repade den med fotpinnen...
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|