Spänd ståltråd över vägen

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Trötter skrev:
Nej, det är han inte, han hade kedjan och låste fast motocykeln med när han var ute och åkte, sen så hamnade han i bilkö och skulle köra mellan när en bil svängde ut framför och blockera vägen, och han hade stort sett redan passerat luckan till bakre bilen, så han åkte fram och frågade bilisten vad han höll på med och dp försökte bilisten spotta honom i ansiktet men misslyckades, farsan vart arg och drog kettingen i tacket på bilen ett par gånger innan han rundade bilen och repade den med fotpinnen, sen så åkte han vidare.., detta är är dock bra länge sen, och vi har inte hört ett ljud från bilisten på alla år..

Gaahhaaa,,, sluta,,, jag garvar läppen av mig :rofl :rofl :rofl

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
XR600R SM -94
Trötter skrev:
Nej, det är han inte, han hade kedjan och låste fast motocykeln med när han var ute och åkte, sen så hamnade han i bilkö och skulle köra mellan när en bil svängde ut framför och blockera vägen, och han hade stort sett redan passerat luckan till bakre bilen, så han åkte fram och frågade bilisten vad han höll på med och dp försökte bilisten spotta honom i ansiktet men misslyckades, farsan vart arg och drog kettingen i tacket på bilen ett par gånger innan han rundade bilen och repade den med fotpinnen, sen så åkte han vidare.., detta är är dock bra länge sen, och vi har inte hört ett ljud från bilisten på alla år..

:lol :lol

Fifan vad det där lät roligt! Ser riktigt bilförarens bil framför mig... :gnissla

Trötter

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
på gång
Tjet skrev:
:lol :lol

Fifan vad det där lät roligt! Ser riktigt bilförarens bil framför mig... :gnissla

Jo, men man ser ju många bilister som blockerar vägen för motorcyklarna i köerna, varför gör man det egentligen?, Dem får ju skylla sig själv om dem har valt bilen, och det är ju därför det heter bilkö, aldrig hört ordet mckö, eller har någon annan gjort det?, Det är bland annat därför man åket mc för att slippa alla bilköer…

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Trötter skrev:
Jo, men man ser ju många bilister som blockerar vägen för motorcyklarna i köerna, varför gör man det egentligen?, Dem får ju skylla sig själv om dem har valt bilen, och det är ju därför det heter bilkö, aldrig hört ordet mckö, eller har någon annan gjort det?, Det är bland annat därför man åket mc för att slippa alla bilköer…
Du vill fortfarande få oss att tro att du ÄR på riktigt?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Markus skrev:
Det där är lite stalkervarning, det vet du va? :hihi Sluta hacka min PM-låda. :mad:

Som gruppledare för en av "kommunistisk konspirations" celler i Sthlm så ansvarar jag för att kartlägga högerfolk till höger om höger...
...Då måste jag ju följa upp var ni håller till och så om en aktion skulle bli aktuell..

Kanske kan få med mig AFA och några Reclaimare och ockupera Kragstagrillen så ni högerskjortor inte har någon klubblokal kvar! :hihi

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Kompanistryk åt de snorungar (eller äldre) som hittar på såna dumheter! En tunn ståltråd eller fisklina kan man eventuellt klara, men t.ex. en vajer innebär en säker död. Bara för något år sedan var det en jeppe som skulle bogsera något tvärs över en väg med en traktor och en lååång stålvajer. Vajern klippte taket på en bil och huvudena på de som satt i. Vad fan tänker folk med egentligen... ?

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Trötter skrev:
... han hade kedjan och låste fast motocykeln med när han var ute och åkte...

Måste varit en väldigt lång kjedja han hade.

Eller kan det ha varit så att han inte körde speciellt långt? :va

Fantastiskt kul att märka ord! :hihi

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Grymt skickligt också att åka upp bredvid en bil, & köra upp en fotpinne i sidan i bästa James Bond maner! detta UTAN att ramla omkull!!! :Bugar

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Nu har jag köpt mig en stor ketting. Den ska nog komma väl till hands hoppas jag.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Thundercat skrev:
Jag har också en ketting! :banana

Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad....
(minns inte vem jag citerar här, men det känns som om det var Socker Conny, ni vet snubben som brukade vara med i choppertidningar innan han blev känd)

Trötter

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
på gång
eller så skiter man fulltständigt i att jävlas med bilisterna.., om alla skulle börja jävlas med dem så skulle vi nog få ett dåligare rykte än vad vi har redan nu, mer svarta rubriker i tidningen..

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Trötter skrev:
eller så skiter man fulltständigt i att jävlas med bilisterna.., om alla skulle börja jävlas med dem så skulle vi nog få ett dåligare rykte än vad vi har redan nu, mer svarta rubriker i tidningen..

men tror du vi får vara med i kettingjenget ifall vi inte jävlas med bilisterna?

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
no more :(
ketting jenget :yoparty

låter ju som en klubb för streetfighters ;)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln