Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Lord Adrian skrev:
2477702 Du bara lovar och lovar...:(...

;)

Teasing is tse shit ;)

-@

Snail_shell skrev:
2478382 Det är väl så illa att Kapten närapå steker dig ännu?

Sen när du stekt Lillen, Lorden och Valrog så kan du höra av dig.. :slicka

Haha, din gamla gubbtjyv... Du kan få smaka på min godisklubba, det är så nära en stekning du kommer!! :öga

-@

Last edited:

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2479239 Teasing is tse shit ;)

-@

Haha, din gamla gubbtjyv... Du kan få smaka på min godisklubba, det är så nära en stekning du kommer!! :öga

-@

JAAA hur långt kom du igår då?

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
ewook skrev:
2479025 JAaaaa vill ju bara va som däääääj! jajajajaja! Jag har precis lämnat in henne till bandhagens däcksörväis, fick en räjsmazda till låns :yoparty

Den är nog ungefär lika snabb som gpz'n, håll till godo ;)

-@

Valrog skrev:
2479270 JAAA hur långt kom du igår då?

Jag kokade kaffe, jag spelade musik, jag höll i, erbjöd mina hjälpande händer...

Du, min minst sagt gode vän, smekte ihop en hårt trimmad och plågad motor som om du inte gjort annat. :Bugar Imponerad och evigt tacksam!

Som ersättning/betalning ska jag steka dig hårt ;)

-@

Last edited:

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2479278 Den är nog ungefär lika snabb som gpz'n, håll till godo ;)

-@

Jag kokade kaffe, jag spelade musik, jag höll i, erbjöd mina hjälpande händer...

Du, min minst sagt gode vän, smekte ihop en hårt trimmad och plågad motor som om du inte gjort annat. :Bugar Imponerad och evigt tacksam!

Som ersättning/betalning ska jag steka dig hårt ;)

-@

Ja ja ja Lilla gubben..Jag ska hålla igen lite när du fått ihop klubban så du inte blir ledsen.....:pannkyss

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
kul me ninja skrev:
2479304Så (ni) fick ihop horan :yoparty å kommer att våldgästa haninge i helgen då :D

Ska till Bulten och rosenhill på söndag eftermiddag, som jag lovat om bönan vill starta... Du skulle ju bli fetstekt vad jag minns? :FU

-@

Valrog skrev:
2479301 Ja ja ja Lilla gubben..Jag ska hålla igen lite när du fått ihop klubban så du inte blir ledsen.....:pannkyss

Haha, jag fläskar om dig även om jag stelopererar höger handled ;)

-@

Last edited:

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2479321

Haha, jag fläskar om dig även om jag stelopererar höger handled ;)

-@

Du kan få steloperera VAD du vill....Det är ändå hjärnan som styr.
Och DIN är ju bara i barnstadiet ännu så DÄR är ditt handikapp.:tungan

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
kul me ninja skrev:
2479304
d1ce skrev:
2479278 Den är nog ungefär lika snabb som gpz'n, håll till godo ;)

Så (ni) fick ihop horan :yoparty å kommer att våldgästa haninge i helgen då :D
Apapap inga namnstölder! Sothoran® min har aldrig pajat. Hon är driftsäker gamla bettan.

Det är den mer finlemmade riskokerskan "Sessan" som ännu en gång vikt ned sig. :hihi

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Valrog skrev:
2479339 Du kan få steloperera VAD du vill....Det är ändå hjärnan som styr.
Och DIN är ju bara i barnstadiet ännu så DÄR är ditt handikapp.:tungan

Farfar lille, du är rökt bara hojjen hoppar igång ;)

-@

Jörgen Karlsson skrev:
2479348
Apapap inga namnstölder! Sothoran® min har aldrig pajat. Hon är driftsäker gamla bettan.

Det är den mer finlemmade riskokerskan "Sessan" som ännu en gång vikt ned sig. :hihi

:fakta

Vad sägs om att bli fetstekt i helgen? ;)

-@

Last edited:

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
d1ce skrev:
2479353 Farfar lille, du är rökt bara hojjen hoppar igång ;)

-@

Höddö, va rädd om våra äldre - det är dom vi ska försörja :tomten
Jag kan däremot steka er alla på å låta illa o skapa rökmoln :tummenupp
(Skramlande system, o ovana o vrida på rullen o stå still (har hört att man ska göra så när man har nytt däck/mönster ;) ) )

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
ewook skrev:
2479359 Höddö, va rädd om våra äldre - det är dom vi ska försörja :tomten
Jag kan däremot steka er alla på å låta illa o skapa rökmoln :tummenupp
(Skramlande system, o ovana o vrida på rullen o stå still (har hört att man ska göra så när man har nytt däck/mönster ;) ) )

Om ingen annan sagt det och du inte vet det, ta det förbannat lugnt några mil. Vaxet(eller vad det är) gör däcken snorhala till en början.

-@

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
d1ce skrev:
2479362 Om ingen annan sagt det och du inte vet det, ta det förbannat lugnt några mil. Vaxet(eller vad det är) gör däcken snorhala till en början.

-@

Det var det jag indikerade (trodde jag) med o nämna lakrissträngar i vägen, så jag ska få skiten o svettas lite idag, samt sandpappra kanter som jag inte riktigt når ännu :pannkyss Fan va lätt det var o köra med ett däck som inte var platt... nästan så man börjar förstå varför man flög omkring så konstigt innan :va

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
d1ce skrev:
2479353 Farfar lille, du är rökt bara hojjen hoppar igång ;)

-@

Jörgen Karlsson skrev:
2479348

:fakta

Vad sägs om att bli fetstekt i helgen? ;)

-@
Håller ett suzukitopplock en hel helg? Vi kanske ska traila ömfotingen på transportsträckorna?

Nä men seriöst så vore det kul. ...att steka dig. Men jag ska åka MTB imorgon lördag och göra maskinerna klara ikväll. Söndag ser ju bättre ut.
Jag tappade min mobil i onsdags när jag körde hoj. Tror den ligger i diket ngnstans. Så nu är jag av med alla nr och är lite svårnåbar igen :(

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
ewook skrev:
2479372 Det var det jag indikerade (trodde jag) med o nämna lakrissträngar i vägen, så jag ska få skiten o svettas lite idag, samt sandpappra kanter som jag inte riktigt når ännu :pannkyss Fan va lätt det var o köra med ett däck som inte var platt... nästan så man börjar förstå varför man flög omkring så konstigt innan :va

Det låter bara hjärndött... Däcket lär få små sprickor om du börnar det kallt, alltså måste du köra en sväng innan du kan göra det, när du väl kört det varmt är vaxet borta.

Ta kanterna stegvis istället, vi kan sätta en bogserlina mellan hojjarna så kör jag och du lägger ner ;)

-@

Jörgen Karlsson skrev:
2479373 Håller ett suzukitopplock en hel helg? Vi kanske ska traila ömfotingen på transportsträckorna?

Nä men seriöst så vore det kul. ...att steka dig. Men jag ska åka MTB imorgon lördag och göra maskinerna klara ikväll. Söndag ser ju bättre ut.
Jag tappade min mobil i onsdags när jag körde hoj. Tror den ligger i diket ngnstans. Så nu är jag av med alla nr och är lite svårnåbar igen :(

Liksom M1'an är fulgixxern lite bräcklig... Rossis hoj gick på Laguna seca, min kan liksom den smälla på bulten. Vi snackar ju puré (tomatpuré du vet) racing maskin ;)

Det var närmast söndagen jag hade i åtanke! Snackar du om torpedbåten nu?

-@

Last edited:

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
d1ce skrev:
2479377 Det låter bara hjärndött... Däcket lär få små sprickor om du börnar det kallt, alltså måste du köra en sväng innan du kan göra det, när du väl kört det varmt är vaxet borta.

Ta kanterna stegvis istället, vi kan sätta en bogserlina mellan hojjarna så kör jag och du lägger ner ;)
-@

Hjärndött it is then ;) nä, blev bara så ruttet sugen när jag satte mig på den så jag var tvungen o pröva - jag halvkryper så jag blir passerad hela tiden just nu :D . Bogsera o lägga ner... hrmmm.. låter lättare om jag sätter stödhjul på typ tanken o lägger ner isf på en stor o fin parkering o snurrar runt ett par varv :tuttar

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
ewook skrev:
2479390 Hjärndött it is then ;) nä, blev bara så ruttet sugen när jag satte mig på den så jag var tvungen o pröva - jag halvkryper så jag blir passerad hela tiden just nu :D . Bogsera o lägga ner... hrmmm.. låter lättare om jag sätter stödhjul på typ tanken o lägger ner isf på en stor o fin parkering o snurrar runt ett par varv :tuttar

Bara trist att få sådana sprickor i ett nytt däck. Mitt ser ut som skit men det är ju färdigt att bytas :( Igen... :gråta

-@

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
ewook skrev:
2479372 Det var det jag indikerade (trodde jag) med o nämna lakrissträngar i vägen, så jag ska få skiten o svettas lite idag, samt sandpappra kanter som jag inte riktigt når ännu :pannkyss Fan va lätt det var o köra med ett däck som inte var platt... nästan så man börjar förstå varför man flög omkring så konstigt innan :va

Om du känner att du orkar hålla i henne så kan du göra som jag: stillastående luta ned hojen och börna sidorna på bakdäcket lätt. Framhjulet får man köra in som vanligt, dvs lägga ned succesivt.

d1ce skrev:
2479377 Liksom M1'an är fulgixxern lite bräcklig... Rossis hoj gick på Laguna seca, min kan liksom den smälla på bulten. Vi snackar ju puré (tomatpuré du vet) racing maskin ;)

Det var närmast söndagen jag hade i åtanke! Snackar du om torpedbåten nu?

-@

Vad är M1, Laguna Seca? :va

Jo det är den jag pratar om.

/J

Last edited:

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Fasiken, det är ju fint väder idag.. Och jag är ledig.. Alla andra jobbar så det blir en singeltur, hela dan för mig själv, men var tusan ska man åka?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll