Bonnie
Tequila MC
Milla skrev:2478791Haha, oj, hur gammal e den där bilden? *s*
Tror det var nått disko på gymnasiet...eller kanske SH pub hösten -04...
Milla skrev:2478791Haha, oj, hur gammal e den där bilden? *s*
Lord Adrian skrev:2477702Du bara lovar och lovar......
![]()
Snail_shell skrev:2478382Det är väl så illa att Kapten närapå steker dig ännu?
Sen när du stekt Lillen, Lorden och Valrog så kan du höra av dig..![]()
d1ce skrev:2479239Teasing is tse shit
-@
Haha, din gamla gubbtjyv... Du kan få smaka på min godisklubba, det är så nära en stekning du kommer!!![]()
-@
ewook skrev:2479025JAaaaa vill ju bara va som däääääj! jajajajaja! Jag har precis lämnat in henne till bandhagens däcksörväis, fick en räjsmazda till låns![]()
Valrog skrev:2479270JAAA hur långt kom du igår då?
d1ce skrev:2479278Den är nog ungefär lika snabb som gpz'n, håll till godo
-@
Jag kokade kaffe, jag spelade musik, jag höll i, erbjöd mina hjälpande händer...
Du, min minst sagt gode vän, smekte ihop en hårt trimmad och plågad motor som om du inte gjort annat.Imponerad och evigt tacksam!
Som ersättning/betalning ska jag steka dig hårt
-@
Så (ni) fick ihop horanå kommer att våldgästa haninge i helgen då
![]()
kul me ninja skrev:2479304Så (ni) fick ihop horanå kommer att våldgästa haninge i helgen då
![]()
Valrog skrev:2479301Ja ja ja Lilla gubben..Jag ska hålla igen lite när du fått ihop klubban så du inte blir ledsen.....![]()
-@
d1ce skrev:2479321
Haha, jag fläskar om dig även om jag stelopererar höger handled
-@
kul me ninja skrev:2479304Apapap inga namnstölder! Sothoran® min har aldrig pajat. Hon är driftsäker gamla bettan.d1ce skrev:2479278Den är nog ungefär lika snabb som gpz'n, håll till godo
Så (ni) fick ihop horanå kommer att våldgästa haninge i helgen då
![]()
Det är den mer finlemmade riskokerskan "Sessan" som ännu en gång vikt ned sig.![]()
Valrog skrev:2479339Du kan få steloperera VAD du vill....Det är ändå hjärnan som styr.
Och DIN är ju bara i barnstadiet ännu så DÄR är ditt handikapp.![]()
Jörgen Karlsson skrev:2479348
Apapap inga namnstölder! Sothoran® min har aldrig pajat. Hon är driftsäker gamla bettan.
Det är den mer finlemmade riskokerskan "Sessan" som ännu en gång vikt ned sig.![]()
d1ce skrev:2479353Farfar lille, du är rökt bara hojjen hoppar igång
-@
ewook skrev:2479359Höddö, va rädd om våra äldre - det är dom vi ska försörja![]()
Jag kan däremot steka er alla på å låta illa o skapa rökmoln![]()
(Skramlande system, o ovana o vrida på rullen o stå still (har hört att man ska göra så när man har nytt däck/mönster) )
d1ce skrev:2479362Om ingen annan sagt det och du inte vet det, ta det förbannat lugnt några mil. Vaxet(eller vad det är) gör däcken snorhala till en början.
-@
d1ce skrev:2479353Farfar lille, du är rökt bara hojjen hoppar igång
-@
Håller ett suzukitopplock en hel helg? Vi kanske ska traila ömfotingen på transportsträckorna?Jörgen Karlsson skrev:2479348
![]()
Vad sägs om att bli fetstekt i helgen?
-@
Nä men seriöst så vore det kul. ...att steka dig. Men jag ska åka MTB imorgon lördag och göra maskinerna klara ikväll. Söndag ser ju bättre ut.
Jag tappade min mobil i onsdags när jag körde hoj. Tror den ligger i diket ngnstans. Så nu är jag av med alla nr och är lite svårnåbar igen![]()
ewook skrev:2479372Det var det jag indikerade (trodde jag) med o nämna lakrissträngar i vägen, så jag ska få skiten o svettas lite idag, samt sandpappra kanter som jag inte riktigt når ännuFan va lätt det var o köra med ett däck som inte var platt... nästan så man börjar förstå varför man flög omkring så konstigt innan
![]()
Jörgen Karlsson skrev:2479373Håller ett suzukitopplock en hel helg? Vi kanske ska traila ömfotingen på transportsträckorna?
Nä men seriöst så vore det kul. ...att steka dig. Men jag ska åka MTB imorgon lördag och göra maskinerna klara ikväll. Söndag ser ju bättre ut.
Jag tappade min mobil i onsdags när jag körde hoj. Tror den ligger i diket ngnstans. Så nu är jag av med alla nr och är lite svårnåbar igen![]()
d1ce skrev:2479377Det låter bara hjärndött... Däcket lär få små sprickor om du börnar det kallt, alltså måste du köra en sväng innan du kan göra det, när du väl kört det varmt är vaxet borta.
Ta kanterna stegvis istället, vi kan sätta en bogserlina mellan hojjarna så kör jag och du lägger ner
-@
ewook skrev:2479390Hjärndött it is thennä, blev bara så ruttet sugen när jag satte mig på den så jag var tvungen o pröva - jag halvkryper så jag blir passerad hela tiden just nu
. Bogsera o lägga ner... hrmmm.. låter lättare om jag sätter stödhjul på typ tanken o lägger ner isf på en stor o fin parkering o snurrar runt ett par varv
![]()
ewook skrev:2479372Det var det jag indikerade (trodde jag) med o nämna lakrissträngar i vägen, så jag ska få skiten o svettas lite idag, samt sandpappra kanter som jag inte riktigt når ännuFan va lätt det var o köra med ett däck som inte var platt... nästan så man börjar förstå varför man flög omkring så konstigt innan
![]()
d1ce skrev:2479377Liksom M1'an är fulgixxern lite bräcklig... Rossis hoj gick på Laguna seca, min kan liksom den smälla på bulten. Vi snackar ju puré (tomatpuré du vet) racing maskin
Det var närmast söndagen jag hade i åtanke! Snackar du om torpedbåten nu?
-@
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand