Valrog skrev:2478838ÖHHHUMM..Är inte det där lite Kärringsjuka eller?.....
Nee, handlar bara om att han typ heter Finsk pinne och verkligen var i den åldern oxå, haha..Så passande lixom.
Valrog skrev:2478838ÖHHHUMM..Är inte det där lite Kärringsjuka eller?.....
d1ce skrev:2479396Bara trist att få sådana sprickor i ett nytt däck. Mitt ser ut som skit men det är ju färdigt att bytas Igen...
-@
Jörgen Karlsson skrev:2479399Om du känner att du orkar hålla i henne så kan du göra som jag: stillastående luta ned hojen och börna sidorna på bakdäcket lätt. Framhjulet får man köra in som vanligt, dvs lägga ned succesivt.
/J
Åk runt lite på roslagsvägarna vi brukade köra på ondsdagsturerna vetja. Det gjorde jag i söndags och onsdags. Riktigt fint och bilfritt. Fiket i Sigtuna har dock redan stängt för säsongen upptäckte jag.scud skrev:2479422Fasiken, det är ju fint väder idag.. Och jag är ledig.. Alla andra jobbar så det blir en singeltur, hela dan för mig själv, men var tusan ska man åka?
Jörgen Karlsson skrev:2479399Vad är M1, Laguna Seca?
Jo det är den jag pratar om.
/J
ewook skrev:2479432Jo, sant så sant... ska hålla i begäret tills jag fått upp tempen lite
Milla skrev:2479446Nu har jag varit duktig IGEN, vad har NI gjort för nyttigt idag?
Du kan ju glömma att få ett svar inom rimlig tid.. Kapten, snigel, valrog och lorden springer säkert så fort benen håller till närmsta gummiverkstad för att inhandla däck..d1ce skrev:2479449Jag börjar få ett satans begär att elda upp mitt faktiskt... Ingen som har lust att däcksponsra mig!? Ni får ert namn tatuerat på min stjärt och inrepat i tanken.
-@
Ja det lutar åt något sådant.. Fika i Sigtuna kan det bli ändå, tjejen bor där och jobbet är ju där så.. Men näää, åka till jobbet på sin lediga dag, usch!Jörgen Karlsson skrev:2479439Åk runt lite på roslagsvägarna vi brukade köra på ondsdagsturerna vetja. Det gjorde jag i söndags och onsdags. Riktigt fint och bilfritt. Fiket i Sigtuna har dock redan stängt för säsongen upptäckte jag.
/J
scud skrev:2479455Du kan ju glömma att få ett svar inom rimlig tid.. Kapten, snigel, valrog och lorden springer säkert så fort benen håller till närmsta gummiverkstad för att inhandla däck..
d1ce skrev:2479443M1 är en hoj som lixom har utvecklats sedan 1950-talet till skillnad från dessa jäkla Harley-pannor som gör sig bättre i en gräsklippare än i en hoj...
Laguna Seca
-@
Jörgen Karlsson skrev:2479472Trodde det var en motorväg i England...
Laguna Seca det lät som ännu en könlös, framhjulsdriven, bilmodell från cittra eller nått. Motorbanor ska heta saker som Santa Pod och liknande!
Jag tänkte faktiskt börna med HDn på er gräsmatta!!
Jag tycker om gräsklippare, de är mycket kompromisslösa varelser på ngt vis, ingen mannamån, rakt av bara!
Vi kan ju se på söndag då! Glad att du/ni fått ihop henne! hade tänkt åka ut men kunde inte nå dig utan mobil och numren däri.
d1ce skrev:2479449Jag börjar få ett satans begär att elda upp mitt faktiskt... Ingen som har lust att däcksponsra mig!? Ni får ert namn tatuerat på min stjärt och inrepat i tanken.
-@
Milla skrev:2479446Nu har jag varit duktig IGEN, vad har NI gjort för nyttigt idag?
ewook skrev:2479489
Vaknat?
d1ce skrev:2479485yeye...
Vassego och börna, då tar pappa fram pickadollen, för han har faktiskt en sån!
Det hade väl bara varit att åka över, vi var ju där och vi sa ju att du skulle vara med? Å andra sidan gillar vi inte fulmekare Vi får köra pm eller någe så länge då.
-@
Milla skrev:2479543Det var länge sen!
Har varit ute och joggat och promenixat i solen Nu ska jag äta lite fiberberikad havregrynsgröt med lingonsylt och mjölk! *mums*
Jörgen Karlsson skrev:2479544Det kan jag tro att han har, du bär ju hans drag.
Jag tänkte det men avstod att åka hela vägen till Norrtälje vid tanken på att irra runt i villaområdet letandes utan att kunna ringa.
Jörgen Karlsson skrev:2479439Åk runt lite på roslagsvägarna vi brukade köra på ondsdagsturerna vetja. Det gjorde jag i söndags och onsdags. Riktigt fint och bilfritt. Fiket i Sigtuna har dock redan stängt för säsongen upptäckte jag.
/J
Snail_shell skrev:2479829Stalltips i att köra in nytt däck!
Kör 10 minuter på en grusväg!
Sen är det kirrat!
( Hela däcket är då polerat.. )
d1ce skrev:2479321Ska till Bulten och rosenhill på söndag eftermiddag, som jag lovat om bönan vill starta... Du skulle ju bli fetstekt vad jag minns?
Sååå bra..ja har gjort i ordning en liten kärra som jag ska ställa tunnan med frityrsmet på...LAAALALA..å vet du lite finurligt..den tänkte ja även köra på bulten med..ä hjälpa lillponken..att plocka ihop..alla små delar efter din sprängning av motorn..LAAALALA..du vet som valrog sa..inte över 5000 varv.
d1ce skrev:2479787Snusk Jögge...!
Jaja, jag tar mig friheten att steka dig på hemmaplan istället då
-@
kul me ninja skrev:2479929Sååå bra..ja har gjort i ordning en liten kärra som jag ska ställa tunnan med frityrsmet på...LAAALALA..å vet du lite finurligt..den tänkte ja även köra på bulten med..ä hjälpa lillponken..att plocka ihop..alla små delar efter din sprängning av motorn..LAAALALA..du vet som valrog sa..inte över 5000 varv.
Jörgen Karlsson skrev:2479957
Jaja... varför ska jag regregera till de marginaler jag hade för 17 år sedan? Har du fyllt i pollen "Till alla er som åkt omkull i år" förresten? Man fyller i om man har vurpat i år och hur länge man haft körkortet?
Nej jag ska vara snäll. Ska du åka ngt ikväll?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |