Spamtråd höst/vinterutgåva 2009/2010

Status
Ej öppen för fler svar.

Cathy

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Monster 900
Alltid lika kul skruva ikea... Och fick t.o.m ihop det som det skulle trots förvirring, extrem trötthet samt skruvar högt och lågt!

Att man ska va så snurrig.. Känns som jag har tomtar på loftet - är det för att det snart är jul? :va

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Någon som har tips på vart en student kan söka jobb för kvällstid och helg? Har A och B-kort, dock inget truckkort.

Letat som en galning efter jobb, kollat internet, frågat i butiker och diverse ställen.:huvet

Någon som vet någon som behöver extrapersonal? Vore guldvärt!:tummenupp

Kolla med Påsten.

Där har jag jobbat någon jul. Inte så roligt att sortera påst, men man fick faktiskt betalt. Dock är du ju ute RÄTT sent :gnissla.

Sortera Påst gjorde jag...

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
Röd
Kolla med Påsten.

Där har jag jobbat någon jul. Inte så roligt att sortera påst, men man fick faktiskt betalt. Dock är du ju ute RÄTT sent :gnissla.

Sortera Påst gjorde jag...

Polarens morsa jobbar där och tydligen hade de folk nu. Tack för tipset :tummenupp

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Så här såg det ut när jag tittade ut genom fönstret i morse :)

Bifogat

• Snö 0013.JPG
    Snö 0013.JPG
    107 KB · Visningar: 70

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
Så här såg det ut när jag tittade ut genom fönstret i morse :)

Har du gått o flyttat till norrland, för så där kan det väl knappast se ut här nere :va Det är ju precis så där man vill att det ska se ut när man vaknar!

Du missade ett trevligt fika igår! Torsdag o allt :tungan Får passa på att önska alla här en God Jul & Gott Nytt År oxå när jag liks är inne o spammar!

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Har du gått o flyttat till norrland, för så där kan det väl knappast se ut här nere :va Det är ju precis så där man vill att det ska se ut när man vaknar!

Du missade ett trevligt fika igår! Torsdag o allt :tungan Får passa på att önska alla här en God Jul & Gott Nytt År oxå när jag liks är inne o spammar!

Ja, Uddevalla iaf :)

Var på julbord med jobbet i onsdags så jag var kvar i Gbg då i stället.

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Någon här som nyttjat ROT-avdrag för flyttstädning (eller annan hushållsnära tjänst) i en hyreslägenhet och om man får göra det avdraget?
Enligt detta så tolkar jag att de gäller boende man äger. Men osäker på just betydelsen..

För att du ska få skattereduktion för ROT-arbete krävs dessutom att du äger bostaden (småhus, bostadsrätt, eller ägarlägenhet) där ROT-arbetet utförs.

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Idag fick jag ta bilen till jobbet, det kändes lyxigt.
Igår när jag cyklade till jobbet så frös nästan gollerna fast i sadeln, det kändes jobbigt.

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Någon i närheten av Eketrägatan eller Björlandavägen med omnejd som har ett gammalt DDR400 (DIMM, alltså inte till bärbar dator) minne till mig? Helst 1GB men 512mb går också bra!

Kan tänka mig att betala en liten slant för det, eventuellt kan du få ett visir till en Shoei XR800 med pinlock som betalning!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll