Det är deras dåliga samvete för allt det skall få gjort innan semestern du ser.....
![]()
Mitt samvete slog jag ihjäl för många år sedan
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Det är deras dåliga samvete för allt det skall få gjort innan semestern du ser.....
![]()
Men hallå!! Här vankar man åsså funkar itte fäjsbukken!! Mitt liv är förbi![]()
Slewtade 04.30, bombade hem och kom i säng typ 05 så ju du dä mattvafan!! är du lika trött som din håj äller?
Mitt samvete slog jag ihjäl för många år sedan![]()
Nu är det dax att åka hem, ska klippa häcken som är mot grannen till höger (om man står med magen mot baksidan på huset på baksidan och har blicken rakt fram).
HBT är det vi föredrar att kalla sådana saker nu för tiden, häng med i utvecklingen din åldringÄr det inte gej med fäjsbuck?![]()
Sen när funkar fäjsboken då?
Jävla skitsida...
HBT är det vi föredrar att kalla sådana saker nu för tiden, häng med i utvecklingen din åldring
Den är att likställa med ett annat forum, behöver jag nämna vilket?
Idag ska jag kolla läget i Mellerud tänkte jag. Har inte bemödat mig med att kolla var det kan tänkas vara beläget men det låter lite som Dalsland (igen) tycker jag. Gissningsvis (eller kanske mer förhoppningsvis) så är det lite mer party där än i Färgelanda, och att macken i fråga inte stänger strax efter barnprogrammen på tv som den förra tydligen gjorde. Enligt vissa informationskällor ska det finnas en akvedukt i Dalsland, finns den vid/i/krin Mellerud då kanske? Är den värd att se på? Är den läskig?
Vill ni se läskig skit, åk till Preem i Färgelanda och titta på masten som står alldeles intill där, en riktig kalsongbytare![]()
Enligt vissa informationskällor ska det finnas en akvedukt i Dalsland, finns den vid/i/krin Mellerud då kanske? Är den värd att se på? Är den läskig?
Vill ni se läskig skit, åk till Preem i Färgelanda och titta på masten som står alldeles intill där, en riktig kalsongbytare![]()
Den är att likställa med ett annat forum, behöver jag nämna vilket?
Idag ska jag kolla läget i Mellerud tänkte jag. Har inte bemödat mig med att kolla var det kan tänkas vara beläget men det låter lite som Dalsland (igen) tycker jag. Gissningsvis (eller kanske mer förhoppningsvis) så är det lite mer party där än i Färgelanda, och att macken i fråga inte stänger strax efter barnprogrammen på tv som den förra tydligen gjorde. Enligt vissa informationskällor ska det finnas en akvedukt i Dalsland, finns den vid/i/krin Mellerud då kanske? Är den värd att se på? Är den läskig?
Kör du lastbilen på den asfalterade och livsfarligt roliga kostigen som är i vid akvedukten blir jag impad.
Kör inte på någon hojbroder (t.ex styret) som brukar fördriva sin fritid med att brassa helvetet på den slingan bara!
Någon som vill ta en tur dit en lördag eller söndag nästa gång det är en fin helg? Alt en dag när man har semester. Det är en heldagstur att ta sig fram & tillbaka.![]()
Jag vill![]()
Att dricka mousserande vin i en medeltida atmosfär som tillhör Unescos världsarv äger...Me like
Jäsp...jag tror att det blir en simtur oxå![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |