...
Jag vill bo på landet... NOT
Vilken tur att du bor i storstaden Jonsered då
...
Jag vill bo på landet... NOT
Vilken tur att du bor i storstaden Jonsered då
Det blir bara värre och värre ju längre norrut med 45:an man tjör!
I tjänsten tjör jag upp till säffle, det stället får Mellerud att kännas helt ok.
Fast det är klart, Mellerud har ju kvar kanske sveriges sista Blå-vita Konsumbutik, en relik från Kalla kriget. Tiden har stått stilla
Nu börjar snart fotbollen.
Man kan värma upp med denna hiten med tyskarna från Lund.
[YOUTUBE-ID]EZ3XlpJqPt0[/YOUTUBE-ID]
min rakapparat pajja när jag höll på klippa/fixa håret
ser ut som ett mongo
Säffle är en fin stad.
När man kommer in till centrum har man en bro framför sig att köra över, sen är man på väg utanför säffle igen...
Men det finns många pizzerior med lunchpizza+dricka för 45:- och det är bra.
Går utmärkt att klippa sig i stan också, och "Fist quality Hötel" har stor kapacitet i ismaskinen, så att man kan fylla soptunnan med is i brist på kylskåp i rummen.
Bra frukostbuffé!
Eller som det satt en dekal på mitt gamla omklädningsskåp som en vänlig själ satt dit:
"Det ska fan till att bli kåt i Säffle"
Hallo alle leute in der Liebwaffe, tanzen mit musik!
Gilette, the best a man can get!
Fasen, testforumet är fortfarande stängt.
Vart i helvete ska man hänga nånstans när man vill testa saker eller diskutera viktiga saker.
Fasen, testforumet är fortfarande stängt.
Vart i helvete ska man hänga nånstans när man vill testa saker eller diskutera viktiga saker.
Jadijadi, orka den disskutionen lexåm. Jag må vara en utflyttad storstadsbo med det är ju ejallafall rätt håll om man nu ska gå åt någotVilken tur att du bor i storstaden Jonsered då
Jadijadi, orka den disskutionen lexåm. Jag må vara en utflyttad storstadsbo med det är ju ejallafall rätt håll om man nu ska gå åt något
Idag var jag i banjoland igen, där folk har sex fingrar på varje tass och pratar så man inte förstår. Tydligen var det bymöte ty på macken i Färgelanda var det hela tre bilar och inte mindre än åtta, ja ni läste rätt, 8 invånare som stod och glana på anslagstavlan. Bra tid för detta är bedömt mellan noll-ett och noll-två för då är trängseln inte så stor
Som om det inte var nog med att de lokala byfånarna lullade runt min lastebil när jag jobbade, så stod den ruskigt läskiga antennen kvar och skrämdes så jag var tvungen att gömma mig bakom släpet för att inte bli rädd Jag tog en bild i smyg som jag ska lägga upp sen men först sova.
En local från Färgelanda:
Bla bla bla bla..fingrar på varje tass och pratar så man inte förstår. Tydligen var det bymöte ty på macken i Färgelanda var det hela tre bilar och inte mindre än åtta, ja ni läste rätt, 8 invånare som stod och glana på anslagstavlan. Bra tid ...bla bla bla..
Kul bild
Trots dimmig blick, osäkra steg och dåligt omdöme.
Nu kan du ändå ha stenkoll på ölen.
Ett brittiskt företag lanserar den första självlysande bärsen.
Blir kisset självlysande? :släckaljsuetpåherrtoan
Om man dricker den ölen i ansenlig mängd, blir tungan och gommen självlysande då?
Hoppas det
Jag var på en krog i Irland under st. patricks day, dem färgade öl grön.
Jag drack RÄTT så mycket och dagen efter pissade jag grönt
Är inte denna korsningen lite halvfarlig? Två gånger har jag gjort svängen enligt bilden och har fått tvärnita mitt i korsningen då en bil kommit i full patte emot mig. Båda har uppenbarligen grönt samtidigt.
Det är korsningen Tuvevägen/Björlandavägen det handlar om. Vid Hydromacken en bit från Johans MC.
Hoppas det
Jag var på en krog i Irland under st. patricks day, dem färgade öl grön.
Jag drack RÄTT så mycket och dagen efter pissade jag grönt
Tänkte jag inte på, men borde väl vara grönt ljus eftersom körfältet går både rakt fram och åt vänster? Men det är säkert som du säger, att jag ska lämna företräde. Är fortfarande relativt färsk i trafiken och detta blev ett fint överraskningsmoment.
(Jobbar för övrigt som vägprojektör och arbetat med trafikutformning i tre år. Känns stabilt eller? Haha..)
jaha.... då sket det sig med mc:en då! Han som jag skulle hyra utav ringde idag och sa att förgasarn inte funkar bra eller nått, den stängs av då o då.
Perfekt! Uppkörning på tisdag och ingen hoj, kan inte bli bättre!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |