Be ngn med kort hyra här?!
http://www.mc-uthyrningen.se/
Joo det är så att jag ringde de för en kvart sedan, och självklart, så var honda cb:en redan bokad på måndagen. Hmm undra om jag kan ha mer otur än så här
Be ngn med kort hyra här?!
http://www.mc-uthyrningen.se/
Joo det är så att jag ringde de för en kvart sedan, och självklart, så var honda cb:en redan bokad på måndagen. Hmm undra om jag kan ha mer otur än så här
Du svänger ju vänster och skall därmed lämna företräde. Så om det inte är skymd sikt eller något så vet jag inte om jag håller med. Har dock aldrig kommit ifrån det hållet som du visar (tror jag).
Edit:
Har du grönt ljus eller grön pil? Vid grönt ljus så är det ju det ifrån båda hållen.
Tänkte jag inte på, men borde väl vara grönt ljus eftersom körfältet går både rakt fram och åt vänster? Men det är säkert som du säger, att jag ska lämna företräde. Är fortfarande relativt färsk i trafiken och detta blev ett fint överraskningsmoment.
(Jobbar för övrigt som vägprojektör och arbetat med trafikutformning i tre år. Känns stabilt eller? Haha..)
Fifan, va häftigt. Måste köpa den ölen isf.
Impar det på brewdarna med? Kanske skulle starta en poll i OT-forumet och fråga..
Man spiller ju tydligen lite öl då o då när man är fuller, så min händer var även alldeles gröna
Helt vanlig öl är det som dem häller färgämne i, så det smakar som vanligt
I Chicago färgas tydligen hela floden som går genom staden grön med samma färgämne.
Man spiller ju tydligen lite öl då o då när man är fuller, så min händer var även alldeles gröna
Det är bara grönt ljus så det gäller att lämna företräde vid vänstersväng. Klassiskt teoriexempel i trafikskoleboken
Vilken tur att jag klarade testet. Känner du dig säker med mig ute i trafiken?
Dumt att få självlysande vätska på händerna.. Då kommer ju flickorna se handavtryck på na efter jag vart där och smygtafsat.
Vilken tur att jag klarade testet. Känner du dig säker med mig ute i trafiken?
Nu är det dax att gå hem och ha helg. Fredagsgroggen väntar
Nä, nu vill jag gå hem... kan inte veckan ta slut nu?
När veckan är slut är det ju måndag igen
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |