Spamtråd M+S

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
Turkiet kommer att få det svårt mot Tyskland ikväll. Fyra får ej spela (varningar) och fem skadade. Vilket betyder 14 spelare varav tre är avbytare. Turkiets tredjemålvakt får i värsta fall hoppa in som spelare om någon spelare är riktigt trött. Fuck!

Såg matchen...trodde ett tag att Turkarna skulle ta hem det. De spelade riktigt bra, men Tyskarna verkade ha mera tur.

God morgon!

Träffade på ett antal civilklädda sporthojare igår....vart jag än gick verkade de dyka upp....:)

Sprit ör djävulens påffydn

Aha, bakfull....:D

Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Idag känner jag migrätt risig. Tryckande huvudvärk och slemmig i halsen. Det var ju polarna som gick ut o kröka och jag som gick hem och somnade tidigt. Kan nån hälsa det till bakfyllemannen!? :gnissla

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Idag känner jag migrätt risig. Tryckande huvudvärk och slemmig i halsen. Det var ju polarna som gick ut o kröka och jag som gick hem och somnade tidigt. Kan nån hälsa det till bakfyllemannen!? :gnissla

Bakfyllemannen har våldfört sig på mig iaf :3freak

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Idag ska jag kolla läget i Mellerud tänkte jag. Har inte bemödat mig med att kolla var det kan tänkas vara beläget men det låter lite som Dalsland (igen) tycker jag. Gissningsvis (eller kanske mer förhoppningsvis) så är det...bla bla

I Mellerud ligger Mellis Texasbar. Helt klart värd ett besök. I huset jämte säljer dom snöskotrar och quad. Kan va kul att titta på med.

Kom nu inte och säg att jag inte vill göra dig en kulturell tjänst.

Godmorgon, Själv är man pigg som en jävla sparv.

Att dricka mousserande vin i en medeltida atmosfär som tillhör Unescos världsarv äger :yoparty...Me like
Jäsp...jag tror att det blir en simtur oxå :tungan

Alkohol och vatten hör inte ihop. Du måste vänta i 45 min efter du har ätit innan du hoppar i vattnet:mattias

Last edited:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Det låter inte så dumt! :)

Hur ser rutten ut?

Ett par veckor eller?

Ja, 2 veckor. Jag måste vara hemma på lördagen v30 för att kolla på Maiden :rock
Tar tåget till München sen Grossglocknerpasset över och ner till Venedig. Sen Milano, Monaco, Nice och norrut igen. Skulle vara kul att hinna med en sväng i Moseldalen. Helst skulle jag vilja vara där redan på sön eller måndag vecka 2 för att hinna med 2 hotellnätter + 3 dagar med guidade turer (eller 4 där första är att snoka runt Nürbergring).

Men men… Man har ju ingen aning om hur långt och mycket man kommer köra. Kanske bara kommer av tåget och slappar i München i 2 veckor för att sedan ta tåget hem igen. Det kommer jag självklart aldrig erkänna utan kommer sno bilder på nätet för att visa upp alla fina platser jag besökt och vägar jag kört. :cool:

Kommer ihåg första långturen i år på ca 45 mil. Hade ont i handleder och vid ena nyckelbenet ganska långt efter men jag hoppas kroppen har vant sig lite mer vid körandet nu :)

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
I Mellerud ligger Mellis Texasbar. Helt klart värd ett besök. I huset jämte säljer dom snöskotrar och quad. Kan va kul att titta på med.

Kom nu inte och säg att jag inte vill göra dig en kulturell tjänst.

Jäss, jag passerade Mellis Texasbar två gånger men det var tyvärr inte öppet när jag var där.

Däremot var den lokala intelligensreserven i full fart med sina himlans häftiga "trimmade" volvosar som brötade fram längs vägen många fler vändor än vad som kan anses nödvändigt. Dessa ungdomliga pojkar har tydligen drabbats av en vanligt förekommande åkomma som på latinets läkarspråk kallas "bonnläpp" eller "lantis". Sättet att känna igen dessa är på den överdrivet hödljudda farkost de färdas i som gärna har stora fula fälgar, hemmabyggda kjolar som är allt annat än estetiskt tilltalande, högt ljud från det som förmodas vara avgasningssystem och skränig riktigt dålig musik. Även sydstatsflaggor, rävsvansar i antennen och jeansväzt är säkra tecken på ett epidemiskt utbrott i grannskapet. Sen att de snusar en dosa lös åt gången får dem inte att se mer brajta ut.

Jag vill bo på landet... NOT :tummenner

PS: Fihällwitte vad jag är trött :trött

robbanh

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
fireblade
Däremot var den lokala intelligensreserven i full fart med sina himlans häftiga "trimmade" volvosar som brötade fram längs vägen många fler vändor än vad som kan anses nödvändigt. Dessa ungdomliga pojkar har tydligen drabbats av en vanligt förekommande åkomma som på latinets läkarspråk kallas "bonnläpp" eller "lantis". Sättet att känna igen dessa är på den överdrivet hödljudda farkost de färdas i som gärna har stora fula fälgar, hemmabyggda kjolar som är allt annat än estetiskt tilltalande, högt ljud från det som förmodas vara avgasningssystem och skränig riktigt dålig musik. Även sydstatsflaggor, rävsvansar i antennen och jeansväzt är säkra tecken på ett epidemiskt utbrott i grannskapet. Sen att de snusar en dosa lös åt gången får dem inte att se mer brajta ut.

Låt grabbarna vara sig själva en stund.

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Jäss, jag passerade Mellis Texasbar två gånger men det var tyvärr inte öppet när jag var där.

Däremot var den lokala intelligensreserven i full fart med sina himlans häftiga "trimmade"...blablablas.. att de snusar en dosa lös åt gången får dem inte att se mer brajta ut.

Jag ser det som att du blev kulturellt berikad samt har fått träffa den typen av männiksoliknande varelse som kallas bonnläpp.´

Grattis:tummenupp

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r

Det blir bara värre och värre ju längre norrut med 45:an man tjör!

I tjänsten tjör jag upp till säffle, det stället får Mellerud att kännas helt ok.

Fast det är klart, Mellerud har ju kvar kanske sveriges sista Blå-vita Konsumbutik, en relik från Kalla kriget. Tiden har stått stilla :gnissla

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Det blir bara värre och värre ju längre norrut med 45:an man tjör!

I tjänsten tjör jag upp till säffle, det stället får Mellerud att kännas helt ok.

Fast det är klart, Mellerud har ju kvar kanske sveriges sista Blå-vita Konsumbutik, en relik från Kalla kriget. Tiden har stått stilla :gnissla

Det kan vara bra att åka dit upp ibland för att verkligen veta hur bra vi har det i vår vardag. Alla tar saker som elektrisitet och kylskåp för givet nu förtiden.:fakta

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Akvedukten ligger i Håverud, ett par mil norr om Mellerud och så vänster. :tungan
Förutom att den fina akvedukten ligger där, börjar även brudfjällsvägen som Alming sa. Det är en av de roligaste vägarna jag kört på. Skulle inte rekommendera dig att brassa satan där med en 25m lång tankbil dock.. :)

Den vägen var full med rullgrus överallt senast jag åkte där för några veckor sen. Iaf ett par kilometer om man kom från melleruds-hållet. Kan iofs vara borta nu men man borde iaf ha det i åtanke om man hade tänkt köra där. Galet kurvig väg iaf...dock åkte jag med bil :(

nmi

Sporthojsnörd
Gick med
29 Jun 2006
Hoj
hojlös
min rakapparat pajja när jag höll på klippa/fixa håret:mad:

ser ut som ett mongo:huvet

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Nu börjar snart fotbollen.

Man kan värma upp med denna hiten med tyskarna från Lund.:yoparty
[YOUTUBE-ID]EZ3XlpJqPt0[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...