Om du ska tvätta så jag kan ta hand om hojen om du vill![]()
Vafasen har du inte fått din hoj än?
Vem vill svetsa avgasrör då?
Vem vill svetsa avgasrör då?
jag hörde att dom hade skrotat och smält ner den för att göra en riktig hoj av den !!!!!![]()
![]()
Man kan ju alltid hoppas!![]()
Vad är semester?
:Jeopardy
Nu står min hoj o droppar olja i garaget
Fick inte av filtret, måste invänta mer kraft och/eller verktyg![]()
Testat köra en skruvmejsel igenom filtret och sen ha en lång hävarm. Så fick ja lossa mitt, det satt hårt som tusan.
...eller en grov rörtång, eller en 20-320 från Biltema så blir det inte lika söligt. Med en 20-320 ger även en trilskande hjortronsyltburk upp utan längre strid och den funkar också som mothåll på magnethjul.
Den duger ju för klinch med en trilskande hjortronsyltburk. Strategin heter torra ytor (inte oljiga) samt ett bestämt preussiskt drag när man spänner bandet. Dessutom har den upphängningshål, du kan hänga den på en spik sen när du inte använder den, det är mer än vad man kan säga om diverse bestick.Tror inte man får plats med en rörtång. Kikade på biltema vad tusan 20-320 var och det har jag inte testat men känns svårt att få moment med den eller?![]()
Nu står min hoj o droppar olja i garaget
Fick inte av filtret, måste invänta mer kraft och/eller verktyg![]()
Testat köra en skruvmejsel igenom filtret och sen ha en lång hävarm. Så fick ja lossa mitt, det satt hårt som tusan.
...eller en grov rörtång, eller en 20-320 från Biltema så blir det inte lika söligt. Med en 20-320 ger även en trilskande hjortronsyltburk upp utan längre strid och den funkar också som mothåll på magnethjul.
Det finns ju även en sådan varriant med en kedja som man drar runt istället för en gummi stropp, men jag vetifan vart man hittar en sådan, men jag vet att Pinky besitter kunskaper i falletDen duger ju för klinch med en trilskande hjortronsyltburk. Strategin heter torra ytor (inte oljiga) samt ett bestämt preussiskt drag när man spänner bandet. Dessutom har den upphängningshål, du kan hänga den på en spik sen när du inte använder den, det är mer än vad man kan säga om diverse bestick.
Den duger ju för klinch med en trilskande hjortronsyltburk. Strategin heter torra ytor (inte oljiga) samt ett bestämt preussiskt drag när man spänner bandet. Dessutom har den upphängningshål, du kan hänga den på en spik sen när du inte använder den, det är mer än vad man kan säga om diverse bestick.
Herregud vad det känns som ALLA har problem med oljefiltret
Det finns ju även en sådan varriant med en kedja som man drar runt istället för en gummi stropp, men jag vetifan vart man hittar en sådan, men jag vet att Pinky besitter kunskaper i fallet![]()
Jag känner mig upplystLåter omständigt jämnfört med att bara köra in en skruvmejsel och dra..
Biltema har.![]()
http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=82501
Köpte faktiskt en sån men den funka fan inte på mitt filter för det satt så jävla hårt..
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |