Spamtråd M+S

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Jag har en fru, jag valde den bästa, lämnar resten till dig :tummenupp
Pacman kvalar inte in under fliken fru, utan får hålla sig till hojåkande kollega :)

Ok, så han duger bara till att stöta på alltså :)

Åhhh... :huvet
Jag tycker att det är såå tråkigt att packa! Det suger! Står mest och tittar och det kan ta hur många dagar som helst innan jag lyckas bli klar.

Nu går det extra trögt och tillslut provade jag ett litet omvänt sätt bara för att få någonting gjort över huvud taget. Jag plockade ut kläderna ur garderoben och plockade ut det som jag nog skulle vilja ha med mig…
Resultatet blev (självklart) att det blir för mycket och jag behöver rensa bort ungefär 80%, att jag har väldigt många sweden rock-tröjor och jag måste gå ner i vikt för att alla mina tröjor har krympt :skrämd :mad:

Så nu sitter jag här med tillräckligt mycket för att det inte ens skulle få plats i en bil men det blev iaf mer ordning i garderoben :banana

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Fiffan, jag vill oxå ha en spårtbil som går i 340 att leka med :(

DSC00016.jpg

[YOUTUBE-ID]WvMd-7ROuVc[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Ok, så han duger bara till att stöta på alltså :)

Åhhh... :huvet
Jag tycker att det är såå tråkigt att packa! Det suger! Står mest och tittar och det kan ta hur många dagar som helst innan jag lyckas bli klar.

Nu går det extra trögt och tillslut provade jag ett litet omvänt sätt bara för att få någonting gjort över huvud taget. Jag plockade ut kläderna ur garderoben och plockade ut det som jag nog skulle vilja ha med mig…
Resultatet blev (självklart) att det blir för mycket och jag behöver rensa bort ungefär 80%, att jag har väldigt många sweden rock-tröjor och jag måste gå ner i vikt för att alla mina tröjor har krympt :skrämd :mad:

Så nu sitter jag här med tillräckligt mycket för att det inte ens skulle få plats i en bil men det blev iaf mer ordning i garderoben :banana

Packa inför touring på sporthoj kräver väldig sollning, till norge tog jag med alldeles för mycket, man lever och sover i skinnstället ändå :)

Hur måna väskor har du? Jag körde med en tankväska modell stor och en cutsväska samt en säck ovanpå den med liggunderlag som användes 1 gång bara under den vecka vi var iväg.

Det roliga var när man skulle surra allt. Flugan hade lite problem kommer jag ihåg hehe. Ett roligt minne var när jag låg bakom honom och jag möts av 50 sidor a4 papper som han strödde ut, de låg bakom kåpglaset men sögs ut efter en viss hastighet tydligen :D

Fiffan, jag vill oxå ha en spårtbil :(

Vad var det för leksak ? :)

Last edited:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Packa inför touring på sporthoj kräver väldig sollning, till norge tog jag med alldeles för mycket, man lever och sover i skinnstället ändå :)

Hur måna väskor har du? Jag körde med en tankväska modell stor och en cutsväska samt en säck ovanpå den med liggunderlag som användes 1 gång bara under den vecka vi var iväg.

Det roliga var när man skulle surra allt. Flugan hade lite problem kommer jag ihåg hehe. Ett roligt minne var när jag låg bakom honom och jag möts av 50 sidor a4 papper som han strödde ut, de låg bakom kåpglaset men sögs ut efter en viss hastighet tydligen :D

På min cykel blir det sidoväskor och på passagerarplatsen tält, sovsäck, liggunderlag och regnkläder och på den andra cykeln sidoväskor och en tankväska. Ska ha en ryggsäck också men den ska det vara så lite som möjligt i.

Blir samma antal väskor och sånt som när jag var i Skottland i 2 veckor för några år sedan och då fick allt plats. Samma sak där att skinnställen var på hela tiden utom när vi sov men man vet aldrig…
Om man går ut och äter kanske man vill ha lite finare kläder och ska man till stranden så ska man ha något annat och ska man gå och kolla på stan så nåt annat igen… och blir det kallt i alperna så behöver man varmare och mer kläder och i Italien och Frankrike kanske det bara är svettigt så att man behöver fler linnen och kortare kläder… :3freak Skor ska vi inte ens börja prata om :gnissla

Sen ska det få plats spritkök, kedjespray, kartbok, necessär, handdukar… :va

För jag har vart på Kinnekulle och kört idag :)

Bana is da shit!!!! :yoparty

:Rockbanan :Rockbanan :Rockbanan :Rockbanan :Rockbanan :Rockbanan

KÖPES: Sidostöd till en CBR 600RR :näsblod

Ok ok, verkar ju iaf som om det var värt det :)

Last edited:

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Jahopp, då är man plötsligt på ett invecklat och komplicerat sätt kollega med Pacman nu.

Va trevligt! Konstigt att man stöter på dem man känner i fikarummen...

Åfan, så jag är kollega med pacman, där ser man, en till stackars sate:gnissla

Sweet med Superleggeran Mark, inte så tokiga de där:yoparty

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S