Spamtråd M+S

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
har lite beslutsångest skall ja ta 625an och bränna på sandstranderna eller vtr och få en bekvämare färd????

Tar du 625an lär du ju få sjuk kul på stranden, att beakta är dock att sand tränger in överallt, och har du oflyt så får du ta dig hem på annat sätt.
Skulle jag köra eventuell hoj i syfte att köra på stranden, skulle jag nog ta den på trailer dit, just in case...

hjulben_74

beep beep
Gick med
9 Mar 2007
Hoj
vtr1000/ktm450exc
Tar du 625an lär du ju få sjuk kul på stranden, att beakta är dock att sand tränger in överallt, och har du oflyt så får du ta dig hem på annat sätt.
Skulle jag köra eventuell hoj i syfte att köra på stranden, skulle jag nog ta den på trailer dit, just in case...

den har känt på sand förut utan att gnälla...nyservad nu och redo för nya strapatser sen e det ju bara fyra mil till färjan så ett rep och gångbanan skulle ju funka eller???

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Snart slinker första ölen ner i strupen. :öl
Undra hur många man klarar idag, har haft två (2) :skrämd vita helger i rad nu.

Henken

Guest
Nån snäll kille med skruvmejsel eller liknande har varit snäll nog att ta bort smutsen i låset till förardörren på min nyköpta bil. Vad snällt! Synd bara att han/hon/det var lite hårdhänt & pajade låset. Vilken otur! Tur att Toyota säljer ett nytt för ynka 500kr och det bara är 3v kvar till första kontoinsättningen sen maj.

Kanske var samma snälla kille som klippte upp låset till min numera sålda hoj, lånade tutan & behövde knappcells batteriet till displayen på densamma.

Jag älskar pennygången! 5v här och jag har inte ens blivit knivskuren än. :tummenupp

hjulben_74

beep beep
Gick med
9 Mar 2007
Hoj
vtr1000/ktm450exc
Nån snäll kille med skruvmejsel eller liknande har varit snäll nog att ta bort smutsen i låset till förardörren på min nyköpta bil. Vad snällt! Synd bara att han/hon/det var lite hårdhänt & pajade låset. Vilken otur! Tur att Toyota säljer ett nytt för ynka 500kr och det bara är 3v kvar till första kontoinsättningen sen maj.

Kanske var samma snälla kille som klippte upp låset till min numera sålda hoj, lånade tutan & behövde knappcells batteriet till displayen på densamma.

Jag älskar pennygången! 5v här och jag har inte ens blivit knivskuren än. :tummenupp

va fan du skulle alldrig lämnat tryggheten i Mölnlycke!!!!!

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Eh jo asso enna... Nu står det klat, nu har jag fott besked. 19/8 tar livet som jag tjenner det slut, och nesta fas burjar. Tjallmärs itt iz, tjallmärs roxXx. Äru på lindhållmen åfta så passarej, där kåmmer jag vara kung fron åck med rätt snart :yoparty

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Eh jo asso enna... Nu står det klat, nu har jag fott besked. 19/8 tar livet som jag tjenner det slut, och nesta fas burjar. Tjallmärs itt iz, tjallmärs roxXx. Äru på lindhållmen åfta så passarej, där kåmmer jag vara kung fron åck med rätt snart :yoparty
Chalmers här med! :yoparty

Vad ska du läsa? Mekatronik här :D

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018

Grattis fan. På nollningen får du visa flickorna hur man super.. :fyllisar

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jomen precis.

Ja, finns risk att du numera blir så omkörd att tanklocket sitter löst efteråt.

Kul:tummenupp Just nu är det inte så stor risk att någon kör om mig då hojen står i garaget och väntar på drivpaket:näsblod :huvet

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Ja, va kul med böter när man e på väg hem mitt i natten, pga uppflyttad reg-skyllt:huvet har såklart bara mig själv att skylla... men har polisen inget bättre för sig...

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!