Spamtråd M+S

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
En Lamborghini Gallardo Superleggera -08 som går i 340 km/h. Rastade den rätt kvickt runt Lygnern precis.

Fan, så du rör dig i mina trakter alltså:) Då får jag passa mig:näsblod :rolleyes: :tummenupp

Bilden på bilen är tagen utan för Kungsmässan i Kba va? Ser ut så iallafall.

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Skulle precis gå upp och ta en bit mat, istället hamnade jag på altanen med min finska morbror, han bjöd mig på 5 shots koskenkorva:tummenupp Nu är jag måttligt nyktre!:yoparty Släktträff is the shit! Särskillt om det är med en bunt finnar som bjuder på kosken:tummenupp Nu knäcker jag en bärs:tummenupp

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Nu går jag och lägger mig:näsblod godnatt/morgon:tummenupp :)

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
Last edited:

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Gott! :tummenupp Går trajjan i 600-klassen eller är den ratad? :va Blir det japan-pressad fyra istället?

Morsning everyhopa by the way! :hej

675an har dispans för att köra i 600-klassen men det blir troligen en ett inköp av en R1:a isf. :) Men har inte lyckats bestämma mig än hur jag skall göra. :tjejig

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Fan, så du rör dig i mina trakter alltså:) Då får jag passa mig:näsblod :rolleyes: :tummenupp

Bilden på bilen är tagen utan för Kungsmässan i Kba va? Ser ut så iallafall.

Jomen precis.

Ja, finns risk att du numera blir så omkörd att tanklocket sitter löst efteråt.

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad
675an har dispans för att köra i 600-klassen men det blir troligen en ett inköp av en R1:a isf. :) Men har inte lyckats bestämma mig än hur jag skall göra. :tjejig

Du lär upptäcka att 675:an står sig rätt bra på bana.:) Sen kommer det bli en del banhojar till salu till sensommaren när de som kört i år ska sälja för att skaffa nytt till nästa säsong. Då kan du säkert få en riktig raket till ett bra pris. :tummenupp

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r

Det är ju klart coolare att köra trajjan i rookie600 än köra r1 i räksallad1000.

Lacka den i engelska flaggans motiv :yoparty

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Det är ju klart coolare att köra trajjan i rookie600 än köra r1 i räksallad1000.

Lacka den i engelska flaggans motiv :yoparty

Mjo, den är nog roligare att brotta runt på bana än en 1000, gissar jag på utan att kört 1000. Kompisen vill inte köra 600 dock och iom jag aldrig kört 1000 så kan va kul att testa det en säsong iaf. :)

Sen är ju min i princip helt orginal. Orkar inte göra den raceklar med uppsamlingskäl, naja skruvar etc.. Lättare att köpa en färdig hoj då. :)

Du lär upptäcka att 675:an står sig rätt bra på bana.:) Sen kommer det bli en del banhojar till salu till sensommaren när de som kört i år ska sälja för att skaffa nytt till nästa säsong. Då kan du säkert få en riktig raket till ett bra pris. :tummenupp

Finns några ut nu med men norrmannen får man ju inte tag på. :mad:
Jo, den har jag sett gått bra i många sammanhang på bana, orkar inte göra om min så den uppfyller alla krav för tävling. :)

Last edited:

Maru

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2004
Hoj
Street triple, kraschad

mattepatte

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2008
Hoj
Monster 600
Jässs!!! Ett steg närmare kortet!! klarade äntligen teorin, tredje gången gilt!! Efter först 49 poäng, sen 51, och nu 61 :rock

hjulben_74

beep beep
Gick med
9 Mar 2007
Hoj
vtr1000/ktm450exc
SEMESTER=inne på andra ölen ungarna badar i polen och dricker läsk, om ett par timmar e det dags för grillen och en välförtjänt laphroaig man gick ju ändå upp vid tio i morse:rolleyes:
nästa helg e det träff på toppen(skagen) nån mer som skall dit??
har lite beslutsångest skall ja ta 625an och bränna på sandstranderna eller vtr och få en bekvämare färd????

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!