"Häggen"
Slutat krashträna och ska bli serriös...
Han hade fullt upp att stå stadigt i rulltrappan med damen, så ja, utan hoj.
haha ja men hade han outfitten på så han kanske hade en hoj stående runt hörnet eller va han civil?
Han hade fullt upp att stå stadigt i rulltrappan med damen, så ja, utan hoj.
Blomman e värst.. kan vi inte klubba det du å ja...
ne vadå, vill du ligga??3084529ja det e klart.. vi e ju bara gentlemän eller hur... tänker på deras bästa och att de måste få hojåkningssuger uppfyllt eller hur?
Va? gör du sånt?
haha ja men hade han outfitten på så han kanske hade en hoj stående runt hörnet eller va han civil?
ne vadå, vill du ligga??![]()
![]()
du får :corn då??3084559haha här va vi rakt på... nej du får nog jobba lite bättre än så om du skall lyckas...
Typiskt civil =) Var bara min gamla hoj som stod runt hörnet![]()
fan va de suger å tvätta!![]()
du får :corn då??:
Verkligen, ser fram emot min tvätt tid i eftermiddag![]()
du får :corn då??:
"tvätta-tvätten" är ett av de "svåra movesen" som visas i stamparnas instruktionsvideo, "Stampa med Learoy"
Mina favoritstamp är nog ändå "vilse i skogen+vilsna ögon" eller "gå som kungen"
Sicken kille!
Skönt klipp.
har du inte förstått att jag är sån där totalonanist?![]()
haha va? va e det för film? länka nu....
haha jasså.. ja kanske kan va intressant då.. men då äre enbart för :corn skull..... har duså är nog dealen sluten....haha
kan du ta min tvätt med när du ändå är igång?
Då var vi officiellt stämplade som outlaws! Vi har haft miljöinspektionen på
besök här idag och fått en varning om att det inte är tillåtet att elda i sin trädgård.
Låg ett visitkort i brevlådan med följande text på baksidan: " Fortsatt eldande här får tyvärr vissa konsekvenser"
Tydligen har vi grannar som inte vågar komma fram och prata med oss direkt utan hellre ringer upp Miljöförvaltningen och låter våra skattepengar gå till att en inspektör ska "rycka ut".
Vet inte om man ska skratta eller gråta åt skiten, hade lite högre tankar om grannskapet faktiskt.
Då var vi officiellt stämplade som outlaws! Vi har haft miljöinspektionen på
besök här idag och fått en varning om att det inte är tillåtet att elda i sin trädgård.
Låg ett visitkort i brevlådan med följande text på baksidan: " Fortsatt eldande här får tyvärr vissa konsekvenser"
ja, jag vet inget om det :vissla3084591Då var vi officiellt stämplade som outlaws! Vi har haft miljöinspektionen på
Tydligen har vi grannar som inte vågar komma fram och prata med oss direkt utan hellre ringer upp Miljöförvaltningen och låter våra skattepengar gå till att en inspektör ska "rycka ut".
Vet inte om man ska skratta eller gråta åt skiten, hade lite högre tankar om grannskapet faktiskt.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |