Spamtråd M+S

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Burnouttävling ,någon ?

har fan inget bakdäck kvar att burna upp.... har ju burnat för fullt nu i två dar....

Ja vet inte, du har ju gått på det där med öl tidigare så jag kanske bara kan ljuga och säga att ja har :öl med :hihi
ja då får det va smör på :corn och inge salt för det river nog rääät gött annars :gnissla :näsblod

haha tid plats och klädsel då?

Då var vi officiellt stämplade som outlaws! Vi har haft miljöinspektionen på
besök här idag och fått en varning om att det inte är tillåtet att elda i sin trädgård.

Låg ett visitkort i brevlådan med följande text på baksidan: " Fortsatt eldande här får tyvärr vissa konsekvenser"

Tydligen har vi grannar som inte vågar komma fram och prata med oss direkt utan hellre ringer upp Miljöförvaltningen och låter våra skattepengar gå till att en inspektör ska "rycka ut".

Vet inte om man ska skratta eller gråta åt skiten, hade lite högre tankar om grannskapet faktiskt.

håller med alming.... mera fuck you burnouts.... har ni släpkärra? isf kan jag komma och burna och smälla bakdäcket....

Vad h ar hänt, varför har blomman tid att spamma dagtid? Sover du på nätterna nu?

EDIT: Inlägg 700

Stängs tråden snart då? :(

nummer 700... grymt

Last edited:

"Häggen"

Gick med
5 Oct 2003
Hoj
Last edited:

"Häggen"

Gick med
5 Oct 2003
Hoj
Jodå nog jhar det sovits inatt :) och idag är jag ledig till 15.00 så spam on :yoparty

haha så då e det snart dags att dra på skinnet då? eller ska du åka naken för att chockera lite...

hörru spamma på nu... blomman rycker jue i toppen nu jue.. nu ligger du 8 efter....

idag är jag ledig till 15.00 så spam on :yoparty

ja men spamma på då.. sluta lata dig :va

Va har du för :öl att bjuda på da blomman?
och när blev det?

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
haha så då e det snart dags att dra på skinnet då? eller ska du åka naken för att chockera lite...

hörru spamma på nu... blomman rycker jue i toppen nu jue.. nu ligger du 8 efter....

Hehe, ja man vet aldrig. En gång förr i tiden då det faktisk va varmt ute, så körde jag och fabbe genom torslanda, och jag hade väl nått linne på mig under skinnstället. Det va ruggigt varmt så jag drog ner dragkedjan en bit för att få in lite luft :gnissla och gulle Fabbe sa inget om att pattarna syntes förrens vi passerat varenda butik i torslanda och diverse fotgängare :gnissla :huvet
Den missen gör ja nog inte om i första taget :arsele

Paser fuskar, han har dator på jobbet, det har inte jag. :mad:

ja latar mig inte, ja bygger ihop mitt datobord så ja slipper stå naken och spamma med er :D :rolleyes:

3084646 haha så då e det snart dags att dra på skinnet då? eller ska du åka naken för att chockera lite...

och när blev det?
Ja det blir väl Budweiser då :) se till å njut av dem dom är långtids lagrade i min kyl :rolleyes:

Last edited:

"Häggen"

Gick med
5 Oct 2003
Hoj
Hehe, ja man vet aldrig. En gång förr i tiden då det faktisk va varmt ute, så körde jag och fabbe genom torslanda, och jag hade väl nått linne på mig under skinnstället. Det va ruggigt varmt så jag drog ner dragkedjan en bit för att få in lite luft :gnissla och gulle Fabbe sa inget om att pattarna syntes förrens vi passerat varenda butik i torslanda och diverse fotgängare :gnissla :huvet
Den missen gör ja nog inte om i första taget :arsele

Haha jasså inte? du får ju bjuda till lite :D

Paser fuskar, han har dator på jobbet, det har inte jag. :mad:

ja latar mig inte, ja bygger ihop mitt datobord så ja slipper stå naken och spamma med er :D :rolleyes:

haha fusk? nej det e taktiskt.... jag har som tur är semester annars hade jag inte heller kunnat.. har inte heller dator på jobbet jue...

ja men det e väll bra.. bild vill vi ha på bordet som du nu byggt...

Ja det blir väl Budweiser då :) se till å njut av dem dom är långtids lagrade i min kyl :rolleyes:

haha jasså.. och vadan detta? långtidslagrade öl? hmmm....

Burnouttävling ,någon ?

blev det nå burntävling mot grannens tomt? ;)
husan låter mycket på högvarv e det bra?
ring mig isf... 0704322214

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3084671 Haha jasså inte? du får ju bjuda till lite :D

haha fusk? nej det e taktiskt.... jag har som tur är semester annars hade jag inte heller kunnat.. har inte heller dator på jobbet jue...

ja men det e väll bra.. bild vill vi ha på bordet som du nu byggt...

haha jasså.. och vadan detta? långtidslagrade öl? hmmm....

blev det nå burntävling mot grannens tomt? ;)
husan låter mycket på högvarv e det bra?
ring mig isf... 0704322214
Hahaha, ja visade ju rumpan för halva högsbo/mölndal igår så jag har nog gjort mitt :D :hihi

Bild kommer!!!!

Ja, dom råkade hamna i kylen efter missödet med ambulansen där vid midsommar :gnissla och sen dess har jag inte känt mig så jätte sugen på dem av nån anledning :zpy

"Häggen"

Gick med
5 Oct 2003
Hoj
Hahaha, ja visade ju rumpan för halva högsbo/mölndal igår så jag har nog gjort mitt :D :hihi

haha ja men jag sa till iaf... när vi kom fram :yoparty :pannkyss

Bild kommer!!!!

Ja, dom råkade hamna i kylen efter missödet med ambulansen där vid midsommar :gnissla och sen dess har jag inte känt mig så jätte sugen på dem av nån anledning :zpy

haha ja just det... du kan ju inte det där med att dricka lagom nej.. hörde nått om det...

"Häggen"

Gick med
5 Oct 2003
Hoj
spamma lugnt nu så inte tråden hinner försvinna inna jag kommer hem... ska ut och busa med hojjen nu.....

"Häggen"

Gick med
5 Oct 2003
Hoj
Precis så va det, eller ja kanske inte riktigt då :rolleyes:

Det ska hänga på väggen :) bredvid köket fast ändå i vardagsrummet, så det blir precis bredvid där micron ska hänga :va

hmmm lät snurrigt.... men jaja.... inte en aning om hur du bor men låter som en liten etta :D jaja men lycka till nu.. och dags för dig att åka till jobbet kanske?????

Ja jag ska köra halvt ihjäl mig till jobbet nu. hej sålänge:hej

uiila lite för mig nu..

Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå

och när blev det?

Men fan va ni spammar då! Jag har varit ute o flängt i en timma.... Som sagt det gäller att ligga i...

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy