Hahaha, ja visade ju rumpan för halva högsbo/mölndal igår så jag har nog gjort mitt![]()
Bild kommer!!!!
Det ska hänga på väggenbredvid köket fast ändå i vardagsrummet, så det blir precis bredvid där micron ska hänga
![]()
Man tackar. Så snabb ser jag ut på Gåsen i REC!
![]()
Inte första gången du visar halva röven när du kör hoj, varför envisas du med att ha kläder på dig när du kör?
Tog du bilden på röven själv eller vad?
Fiffan, hemma från Gooooaaauuutttland nu? Såg du någon rauk?Snygg hoj! Den måste vara snabb![]()
Fiffan, hemma från Gooooaaauuutttland nu? Såg du någon rauk?
Vaffan, den blinkar ju inte när man får inlägg. Crap!kolla din gästbok och du skola finna...
På Gotland såg jag solen för första gången på fyra veckor. Det var trevligt. Där fanns också mycketoch
![]()
Neeh har ingen repsolhoj, hojen e ba schwartze...
Men fan va ni spammar då! Jag har varit ute o flängt i en timma.... Som sagt det gäller att ligga i...
Ja men skål på er då
Keso, gick det bra med bilen?
Man tackar. Så snabb ser jag ut på Gåsen i REC!
![]()
kolla din gästbok och du skola finna...
På Gotland såg jag solen för första gången på fyra veckor. Det var trevligt. Där fanns också mycketoch
![]()
Jorrå, jag är vaken. Kan tänka mig å spama lite, jag har aldrig vart nån hejjare på det![]()
haha jasså.. ja som precis bäddat nytt i sängen och tänkte krypa ner.... men en stund kan jag stanna
Aah va gulligt
Fattar inte att SH e så segt emellanåt än.. Lite störrigt.
Lr e de bara för mig kanske..![]()
ja det e segt... fattar inte varför de inte fixar det... men snabbare så här dags iaf än på dan...
Fast emellanåt "låser" de sig typ tycker ja ändå.. Ajja, swedie får väl till det för lr senare
Undra om de kommer nåt regn nu då.. smhi hade på sin hemsida regn mellan 00-06 ju.. Fast de har ju å andra sidan haft fel förr....
ye ye yeDr Kelit skrev:ye ye ye
ja du ja vet inte va jag skall säga... funkat dåligt länge nu men inget som händer....
ja du va hörde jag.. har de fel i 60% av sina prognoser? eller va va det... rätta mig om jag minns fel....
men låter inte orimligt....
nej nu ska jag fan sova iaf... sov gott när det e dags....
E FULL SOM FAN!!!!!!!![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand