Spamtråd M+S

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Hehe, det finns tydligen fördelar med att vara norrbagge. Jag har påskeferie till på tisdag. Lite trist då att Oslo är lukket, var enda norsk har dragit på påskefjäll, går på tur och sitter i en hytte och dricker sprit. Jag åkte till göteborg över helgen istället för fjället, ska hämta upp hela bohaget.

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Igår åkte kraschpuckarna på :banana
Idag ska det påbörjas en 5 dagars MC-semester :banana

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Hehe, det finns tydligen fördelar med att vara norrbagge. Jag har påskeferie till på tisdag. Lite trist då att Oslo är lukket, var enda norsk har dragit på påskefjäll, går på tur och sitter i en hytte och dricker sprit. Jag åkte till göteborg över helgen istället för fjället, ska hämta upp hela bohaget.
Har ni flyttat upp helt nu då eller? trist :( Vi kommer ju sakna er här hemma då :)

Keewee

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2008
Hoj
2008 Hornet 600FA
Aaaargh! Jäkla förbannade fasadrenoveringar...igen.
Vem fan börjar borra betong kl. 07.00!?? :mad: :kulspruta

Alla som bor i Johanneberg vet vad jag menar..

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Har ni flyttat upp helt nu då eller? trist :( Vi kommer ju sakna er här hemma då :)

Jag har jobbat i Oslo i två veckor men det stora flyttlasset med möbler går på söndag. Det är liiiiiiiiiite att göra just nu! Pust........:näsblod

Ni är så välkommna att hälsa på när som helst, det är alltid trevligt med hoj besök.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Jag har jobbat i Oslo i två veckor men det stora flyttlasset med möbler går på söndag. Det är liiiiiiiiiite att göra just nu! Pust........:näsblod

Ni är så välkommna att hälsa på när som helst, det är alltid trevligt med hoj besök.
Tack men nej tack! men vi får väl passa på att fira när ni kommer hem på semester mm då då :)

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
vi kan titta på operahuset, det tar bara ca 3 timmar att gå dit :gnissla

Han, kar'n med för mycket pengar, Ringnes, ska bygga en linbana därifrån och upp till nån höjd vart det nu var. Han har tydligen en restuarang där som "gondolbanan" ska landa.
Nu rasar norskarna på att han ska sponsra Oslo stad med 90 mille till en linbana, "Han gör det ju bara för att få fler kunder till sin restuarang"

Ponera nu at gondolbanan ger 10 fler ätande gäster per dag, hur lång tid tar det då att dra in dom 90 mille som ringnes lagt på linbaneåbäket?
Vissa måste då klaga på allt.:hihi

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Ska sova i Kvänum (mellan Vara och Skara) fre-sön, www.lumberkarle.se, och köra runt där på lördagen. Torsdag, söndag måndag får bli där det råkar bli :)

Nån som vet någon bra väg i de trakterna?
Kvänum säger du, då gäller det att vara med på bromsen ty en sekund för sent så har man redan passerat. Men... De har en Preemtapp, kan varmt rekommenderas. Det är Bosses special blend i tankarna där :brynad

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Kvänum säger du, då gäller det att vara med på bromsen ty en sekund för sent så har man redan passerat. Men... De har en Preemtapp, kan varmt rekommenderas. Det är Bosses special blend i tankarna där :brynad

Tänkt vad många ställen du fick se när du hade det där jobbet :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati