Bus-Bo
Gudomlig sporthojare
Har det fortfarande, ska jobba på onsdag och hela sommaren. Kommer se mycket av vårat vackra land som andra missarTänkt vad många ställen du fick se när du hade det där jobbet
Har det fortfarande, ska jobba på onsdag och hela sommaren. Kommer se mycket av vårat vackra land som andra missarTänkt vad många ställen du fick se när du hade det där jobbet
Lunch
:twittra
Lunch
:twittra
är det en bankdag imon eller helgdag?
Fan va gött....
Särövägen...över till lindome...anneberg...hällingsjö...sätila...
Bombrepa med stumhåll södra lygnern (yeah right)
Och hem över Särö. RIKTIGT skön sväng idag!!
Då har man prommenerat hem från Barbs och claes, tog lite drygt 50 min
Jag får säga att jag känner mig riktigt stolt över dagens bedrifter! Först morgonprommenad, Havregrynsgröt och två ägg till frukost, till lunch blev det pulverdrink, middag blev en sallad, och sen vid 19 blev det en kycklingfile och två potatis klyftor och 2 morots sklyftor
Gott man slockna vid 22 igår och vakna nu..
Snart dags att åka till Sisjön och ta sig en löprunda
Men inte ville du stanna o säga hej på hällingsjömacken inte... Såg dig passera!
Vi ses nån annan dag
Då har man prommenerat hem från Barbs och claes, tog lite drygt 50 min
Jag får säga att jag känner mig riktigt stolt över dagens bedrifter! Först morgonprommenad, Havregrynsgröt och två ägg till frukost, till lunch blev det pulverdrink, middag blev en sallad, och sen vid 19 blev det en kycklingfile och två potatis klyftor och 2 morots sklyftor
*suck* Lilla Iga, kaninen är skendräktig och rycker av sig pälsen och lägger i ett hörn i buren för att bygga bo.
Hon låter och "arbetar" oavbrutet, och springer i köket för att hitta grejer att bygga med.
Det är väl OK, mest hon som ser knäpp ut, men hon kan väl låta bli att käka upp pälsen på Virus, den andra kaninen iaf! Han ser ju livrädd ut så fort hon kommer fram, sen springer dem som hund och katt-jage.
ojojoj... vilka djur...
Det är väl ingen härifrån som kört omkull ute i Jonsered va?
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=488495
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |