Spamtråd M+S

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Trampcykel
Aldrig mer........usch va jag inte mår bra idag, måste va nåt konstigt dom blandar i drinkarna på krogen :S

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Trampcykel
Sienna is back in business!!! :tummenupp
Idag har hon kört sin hoj med nya fina fungerande blinkers på! Och ni som tjatade om miniblinkers till mig hela j*kla förra sommaren torde ju vara nöjda nu :arsele

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Guds onda plan mot mig rullar vidare. Min KTM blev stulen i förrgår och idag sköt pappa polis laser på mig. 73 på 50-väg på Hjalmar Brantingsgatan vid Kvilletorget. Hej då 3.200 kr.

Falkeman

Medlem
Gick med
1 May 2004
Hoj
RG 125f
Guds onda plan mot mig rullar vidare. Min KTM blev stulen i förrgår och idag sköt pappa polis laser på mig. 73 på 50-väg på Hjalmar Brantingsgatan vid Kvilletorget. Hej då 3.200 kr.

Surt, harry e lite ful när dom står där dom vet att man måste hålla 65-70 för å få grönt-ljus från wieselgren till vågmästaren. :mad:
Tror tillåmed att ja såg dig köra bort på myntgatan i garanterad körkortsvänlig fart

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Surt, harry e lite ful när dom står där dom vet att man måste hålla 65-70 för å få grönt-ljus från wieselgren till vågmästaren. :mad:
Tror tillåmed att ja såg dig köra bort på myntgatan i garanterad körkortsvänlig fart

Haha, var lite osäker på om det var 30 eller 50 därinne så jag tog det jäkligt piano. Men såg du nån runt 20.30 som hade jeans och vit icon-jacka så var det jag som puttrade fram på tvåan. :)

Fast på nåt sätt är jag rätt glad ändå. Hade ingen direkt koll på hur fort jag hade kört och var rätt säker på att de skulle sno lappen av mig. Prövotid och allt.

-GV-

GV "Great Victory"
Gick med
2 Jul 2008
Hoj
KTM 625 -06 *Såld*
Då vart man tillbaka i plugget igen... KUL!:huvet Men är fri om 51 dagar:fyllisar :banana för tillfälligt iaf:3freak

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati