Aldrig mer........usch va jag inte mår bra idag, måste va nåt konstigt dom blandar i drinkarna på krogen :S
Sienna is back in business!!!
Idag har hon kört sin hoj med nya fina fungerande blinkers på! Och ni som tjatade om miniblinkers till mig hela j*kla förra sommaren torde ju vara nöjda nu
Guds onda plan mot mig rullar vidare. Min KTM blev stulen i förrgår och idag sköt pappa polis laser på mig. 73 på 50-väg på Hjalmar Brantingsgatan vid Kvilletorget. Hej då 3.200 kr.
Guds onda plan mot mig rullar vidare. Min KTM blev stulen i förrgår och idag sköt pappa polis laser på mig. 73 på 50-väg på Hjalmar Brantingsgatan vid Kvilletorget. Hej då 3.200 kr.
Surt, harry e lite ful när dom står där dom vet att man måste hålla 65-70 för å få grönt-ljus från wieselgren till vågmästaren.
Tror tillåmed att ja såg dig köra bort på myntgatan i garanterad körkortsvänlig fart
Tänkte på dig när jag såg en blå/vit gixxer glida ner mot jaegerdorff....var det du??
Fifan, tillbaka på jobbet igen, roligare kan man ha licksom
Ja, man kan vara hemma och njuta av det fina vädret!
Men om du vill kan jag rasta hojen åt dig på dagen
Har du inget jobb att springa till?
Nixpix!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |