Spamtråd M+S

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
brum brum..
Sant iofs.. det är bättre låta att dom skjuta med kulvapen på bussar med folk ombord.

Jag ger mig, du har rätt!:rolleyes:

vad skall militären göra ? Skjuta tillbaka ? Vi lever på 2000-talet och inte i ett diktaturland där militären bestämmer..

MEN självklart är det inte OK med det som sker i backa, men det är upp till polisen och kommunen att styre upp!
 

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
brum brum..
:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp
Jag håller med! Bara de får fast alla idioter!

Du är för ung för att förstå bättre..

Så jag tänkte ge dig ett tips från coachen :tummenupp

Polis = upprätthålla lag och ordning !

Militär= Värna om demokrati (gäller inte alla länder) och angripa/försvar vid händelse av krig..
 

Markymark

Sporthojsnörd
Gick med
30 Jun 2011
Ort
Göteborg
Hoj
R1
vad skall militären göra ? Skjuta tillbaka ? Vi lever på 2000-talet och inte i ett diktaturland där militären bestämmer..

MEN självklart är det inte OK med det som sker i backa, men det är upp till polisen och kommunen att styre upp!

haha ja.. för ja sa på blodigt allvar att militären ska gå runt o avrätta folk :p

Tror du behöver slappna av.
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
vad skall militären göra ? Skjuta tillbaka ? Vi lever på 2000-talet och inte i ett diktaturland där militären bestämmer..

MEN självklart är det inte OK med det som sker i backa, men det är upp till polisen och kommunen att styre upp!

Det är upp till föräldrarna att styra upp sina skitungar, klarar inte föräldrarna av det är bara att skjuta av hela familjen. Rätt av bara.
Det är inte komun eller polis som skall uppfostra barn.
 

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
brum brum..
Det är upp till föräldrarna att styra upp sina skitungar, klarar inte föräldrarna av det är bara att skjuta av hela familjen. Rätt av bara.
Det är inte komun eller polis som skall uppfostra barn.

ja, skjut "alla".. det löser alla världens problem..:tummenupp

så slipper polisen och kommunen lägga ner resurser..

Då kan de satsa på skolan istället, halva gänget på SH skulle ju behöva gå om skolan, det stavar ju så j*vla illa här! (inkluderat mig)
och de som inte klara skolan, skyller vi på föräldrarna och de som inte kan styra upp sin "barn" och betyg,de skjuter vi. RÄTT AV !







Edit: om det skulle tolkas fel vilket sker dagligen här på SH så är ovant skrivet svar skrivet med ironi ! :tungan
 
Last edited:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
ja, skjut "alla".. det löser alla världen problem..:tummenupp

så slipper polisen och kommunen lägga ner resurser..

Då kan det satsa på skolan istället, halva gänget på SH skulle ju behöva gå om skolan, det stavar ju så j*vla illa här!
och de som inte klara skolan, skyller vi på föräldrarna och de som inte kan styra upp sin "barn" och betyg,de skjuter vi. RÄTT AV !







Edit: om det skulle tolkas fel vilket sker dagligen här på SH så är ovant skrivet svar skrivet med ironi ! :tungan

fan vad du stavar illa :yoparty

Uppladdning inför Midnattsloppet med kolhydrater och fett på Pasta+.

:jäs

Jag hejar på dig hemifrån med en grogg. Under 40 ska du :tummenupp
 
Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jag hejar på dig hemifrån med en grogg. Under 40 ska du :tummenupp
Gick la sådär. Så jävla många långsamma tjockisar i min startgrupp som fan inte fattade det här med att hålla höger om man håller på att dö av kolesteroltopp. Fick nog springa om 1000 pers och bromsa järnet i varenda skarp böj. Aja, blev under 50 iaf, med fyra sekunder. :)
 

Markymark

Sporthojsnörd
Gick med
30 Jun 2011
Ort
Göteborg
Hoj
R1
ja, skjut "alla".. det löser alla världens problem..:tummenupp

så slipper polisen och kommunen lägga ner resurser..

Då kan de satsa på skolan istället, halva gänget på SH skulle ju behöva gå om skolan, det stavar ju så j*vla illa här! (inkluderat mig)
och de som inte klara skolan, skyller vi på föräldrarna och de som inte kan styra upp sin "barn" och betyg,de skjuter vi. RÄTT AV !







Edit: om det skulle tolkas fel vilket sker dagligen här på SH så är ovant skrivet svar skrivet med ironi ! :tungan


Ironi? Neeejdå. RÄTT AV är ledorden och inget annat! :tummenupp
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Du är för ung för att förstå bättre..

Så jag tänkte ge dig ett tips från coachen :tummenupp

Polis = upprätthålla lag och ordning !

Militär= Värna om demokrati (gäller inte alla länder) och angripa/försvar vid händelse av krig..

Haha tack för infon!:tummenupp
Då räcker det bara med polisen och piketen!:tummenupp:tummenupp:tummenupp
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Gick la sådär. Så jävla många långsamma tjockisar i min startgrupp som fan inte fattade det här med att hålla höger om man håller på att dö av kolesteroltopp. Fick nog springa om 1000 pers och bromsa järnet i varenda skarp böj. Aja, blev under 50 iaf, med fyra sekunder. :)
Ja, första 5 på runt 29 och sista 5 på strax över 20. Trängsel? Nä, inte alls. Fan va störigt, såhär i efterhand. :mad:
 

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Ja, första 5 på runt 29 och sista 5 på strax över 20. Trängsel? Nä, inte alls. Fan va störigt, såhär i efterhand. :mad:

Modellen verkar vara att ställa sig i en startgrupp bättre än där man egentligen platsar, för det gör nog de flesta.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top