Dom får gärna hämta in militären om jag fick bestämma. Osså undantagstillstånd tills allt lugnar sig.
Sant iofs.. det är bättre låta att dom skjuta med kulvapen på bussar med folk ombord.
Jag ger mig, du har rätt!
Jag håller med! Bara de får fast alla idioter!
vad skall militären göra ? Skjuta tillbaka ? Vi lever på 2000-talet och inte i ett diktaturland där militären bestämmer..
MEN självklart är det inte OK med det som sker i backa, men det är upp till polisen och kommunen att styre upp!
haha ja.. för ja sa på blodigt allvar att militären ska gå runt o avrätta folk
Tror du behöver slappna av.
vad skall militären göra ? Skjuta tillbaka ? Vi lever på 2000-talet och inte i ett diktaturland där militären bestämmer..
MEN självklart är det inte OK med det som sker i backa, men det är upp till polisen och kommunen att styre upp!
Det är upp till föräldrarna att styra upp sina skitungar, klarar inte föräldrarna av det är bara att skjuta av hela familjen. Rätt av bara.
Det är inte komun eller polis som skall uppfostra barn.
ja, skjut "alla".. det löser alla världen problem..
så slipper polisen och kommunen lägga ner resurser..
Då kan det satsa på skolan istället, halva gänget på SH skulle ju behöva gå om skolan, det stavar ju så j*vla illa här!
och de som inte klara skolan, skyller vi på föräldrarna och de som inte kan styra upp sin "barn" och betyg,de skjuter vi. RÄTT AV !
Edit: om det skulle tolkas fel vilket sker dagligen här på SH så är ovant skrivet svar skrivet med ironi !
Uppladdning inför Midnattsloppet med kolhydrater och fett på Pasta+.
fan vad du stavar illa
Jag hejar på dig hemifrån med en grogg. Under 40 ska du
Gick la sådär. Så jävla många långsamma tjockisar i min startgrupp som fan inte fattade det här med att hålla höger om man håller på att dö av kolesteroltopp. Fick nog springa om 1000 pers och bromsa järnet i varenda skarp böj. Aja, blev under 50 iaf, med fyra sekunder.Jag hejar på dig hemifrån med en grogg. Under 40 ska du
ja, skjut "alla".. det löser alla världens problem..
så slipper polisen och kommunen lägga ner resurser..
Då kan de satsa på skolan istället, halva gänget på SH skulle ju behöva gå om skolan, det stavar ju så j*vla illa här! (inkluderat mig)
och de som inte klara skolan, skyller vi på föräldrarna och de som inte kan styra upp sin "barn" och betyg,de skjuter vi. RÄTT AV !
Edit: om det skulle tolkas fel vilket sker dagligen här på SH så är ovant skrivet svar skrivet med ironi !
SH var bättre för..
Du är för ung för att förstå bättre..
Så jag tänkte ge dig ett tips från coachen
Polis = upprätthålla lag och ordning !
Militär= Värna om demokrati (gäller inte alla länder) och angripa/försvar vid händelse av krig..
Ja, första 5 på runt 29 och sista 5 på strax över 20. Trängsel? Nä, inte alls. Fan va störigt, såhär i efterhand.Gick la sådär. Så jävla många långsamma tjockisar i min startgrupp som fan inte fattade det här med att hålla höger om man håller på att dö av kolesteroltopp. Fick nog springa om 1000 pers och bromsa järnet i varenda skarp böj. Aja, blev under 50 iaf, med fyra sekunder.
Ja, första 5 på runt 29 och sista 5 på strax över 20. Trängsel? Nä, inte alls. Fan va störigt, såhär i efterhand.
Ja, första 5 på runt 29 och sista 5 på strax över 20. Trängsel? Nä, inte alls. Fan va störigt, såhär i efterhand.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|