yeap, det var meningen, skjut mig
Du glömde skriva "rätt av"
yeap, det var meningen, skjut mig
Du glömde skriva "rätt av"
Jag behöver hjälp med att ta reda på hur långt innan å efter en korsning/järnväg/busshålplats som man får stanna?
Tacksam för riktiga svar!
- Du får inte stanna eller parkera i en vägkorsning eller närmare än 10 meter från den korsande körbanans närmaste ytterkant.
- Du får inte parkera på en hållplats för bussar, spårvagnar eller skolskjuts. Du får stanna på en hållplats, men bara för att passagerare ska kunna kliva i eller ur och under förutsättning att du inte hindrar buss, spårvagn eller skolskjuts. Om inget annat anges gäller förbudet 20 meter före och 5 meter efter hållplatsmärket.
- Det är förbjudet att parkera 30 meter före och efter järnvägskorsningen
Tack! Tusen tack
- Du får inte stanna eller parkera i en vägkorsning eller närmare än 10 meter från den korsande körbanans närmaste ytterkant.
- Du får inte parkera på en hållplats för bussar, spårvagnar eller skolskjuts. Du får stanna på en hållplats, men bara för att passagerare ska kunna kliva i eller ur och under förutsättning att du inte hindrar buss, spårvagn eller skolskjuts. Om inget annat anges gäller förbudet 20 meter före och 5 meter efter hållplatsmärket.
- Det är förbjudet att parkera 30 meter före och efter järnvägskorsningen
Hoj, 1 st, avställd. Nu är fan hösten här.
Tjerring! Minst en månad kvar!Hoj, 1 st, avställd. Nu är fan hösten här.
FAN mislykade totalt med teorin
asså fattar inte hur ja kunde få så dårligt hemma på alla tester fick ja jämnt 55 58 å när min mamma förhörde mig fick ja alla rätt å där får ja 44
FAN mislykade totalt med teorin
asså fattar inte hur ja kunde få så dårligt hemma på alla tester fick ja jämnt 55 58 å när min mamma förhörde mig fick ja alla rätt å där får ja 44
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|