Spamtråd M+S

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne

Varför jag inte vill ha såna samtal eller varför gubben ifråga (som för övrigt är samma snubbe som brukar ringa och fråga efter skumma grejer) vill ha tag på sjuka saker :tungan? Du skulle bara veta vad mycket sjuka människor det finns, Pysch framstår som en ängel i jämförelse :hihi.

Pinky, ska vi byta hoj med varandra för en dag? :D

Sure, du kan få låna min samma dag som du byter packbox på den samt servar den, deal :tummenupp?

Last edited:

Dropdead

Guest
...Du skulle bara veta vad mycket sjuka människor det finns...

Hehe. jotack. I jobb som våra (butiksjobb) märker man av alla knäppskallar... :gnissla
När jag var hos Mark i er butik häromsistens kom en stamkund till mig in. Numera står det "Teen Pink Pussy" i pannan på honom när han kommer in och handlar utav mig....:rolleyes:

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen

Sure, du kan få låna min samma dag som du byter packbox på den samt servar den, deal :tummenupp?

Sjuka människor finns det gått om...

Om du kan ge mig gaffelbenen så kan jag säkert hjälpa dig byta packboxar!

Hehe. jotack. I jobb som våra (butiksjobb) märker man av alla knäppskallar... :gnissla
När jag var hos Mark i er butik häromsistens kom en stamkund till mig in. Numera står det "Teen Pink Pussy" i pannan på honom när han kommer in och handlar utav mig....:rolleyes:

Vad tror du han tänker om dig då? Jag tippar på att det är rätt så dött lopp...

Last edited:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne

Det är väl inget konstigt med "Teen pink Pussy"? Faller inom kategorin för "vanlig" porr enligt mig, men sen så är jag ju iofs lite jobbskadad :).

Sjuka människor finns det gått om...

Om du kan ge mig gaffelbenen så kan jag säkert hjälpa dig byta packboxar!

Tack för omtanken men jag är för lat för att ens orka bry mig om att få lösa benen, dessutom verkar packningen ha självläkt, har funkat bra nu i typ 30 mil iaf :).

Vad tror du han tänker om dig då? Jag tippar på att det är rätt så dött lopp...

Hahaha :hihi.

Snuskanna!!!

Last edited:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Varför jag inte vill ha såna samtal eller varför gubben ifråga (som för övrigt är samma snubbe som brukar ringa och fråga efter skumma grejer) vill ha tag på sjuka saker :tungan? Du skulle bara veta vad mycket sjuka människor det finns, Pysch framstår som en ängel i jämförelse :hihi.

Nja, det var nog varför man ville se det, eller framför allt, vem vill spela in en sån rulle?? :näsblod

Visste du inte svaret nu heller?
Han borde få ett pris för att ha frågor om så många filmer som ni inte är 100 på. Tänk på stackarn när efter varje gång han ringt har tänkt "Jag måste vara en konstig jävel eftersom de inte hade koll på det heller :gråta, jag ska bli mer mainstream" Han funderar, kommer på något annat, ringer o frågar, o så vet ni inte det heller :gråta

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Nja, det var nog varför man ville se det, eller framför allt, vem vill spela in en sån rulle?? :näsblod

Visste du inte svaret nu heller?
Han borde få ett pris för att ha frågor om så många filmer som ni inte är 100 på. Tänk på stackarn när efter varje gång han ringt har tänkt "Jag måste vara en konstig jävel eftersom de inte hade koll på det heller :gråta, jag ska bli mer mainstream" Han funderar, kommer på något annat, ringer o frågar, o så vet ni inte det heller :gråta

För att man kan tjäna pengar på det tydligen :näsblod.
Jag sa som vanligt att vi tyvärr inte har det han är ute efter och hänvisade till internet :).

Sålde för övrigt precis 2st transsexuella och en gammal tant film.
Ibland är jobbet kul :tuttar

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3123213 För att man kan tjäna pengar på det tydligen :näsblod.
Jag sa som vanligt att vi tyvärr inte har det han är ute efter och hänvisade till internet :).

Sålde för övrigt precis 2st transsexuella och en gammal tant film.
Ibland är jobbet kul :tuttar
En sådan som ja hittade i lådan sist :3freak: good dammmmmmmm i så fall.... :zpy

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj

Tack för omtanken men jag är för lat för att ens orka bry mig om att få lösa benen, dessutom verkar packningen ha självläkt, har funkat bra nu i typ 30 mil iaf :).

Hahaha :hihi.

Snuskanna!!!

Dem funkar säkert tills dagen du börjar svänga igen :D
Det är lugnt, då fick jag mindre saker på min "att göra lista".

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Last edited:

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
Just en av dom ja :hihi.

:FU
Ingen orsak.

Matdags nu, hamburgare som vanligt och pizza till middag! :tjockis

Ingen aning om var du lyckas gömma skiten någonstans. Jag är nog lite avis på dig där, eftersom jag själv sväller upp som en ballong.

Blomman: Sallad är gott, bara man intalar sig det, och lite dressing är nyttigt, det hjälper till att häva fram det nyttiga i salladen.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3123231 Just en av dom ja :hihi.

:FU
Ingen orsak.

Matdags nu, hamburgare som vanligt och pizza till middag! :tjockis
fyyyyyy va äckligt. Jag hade älskat ditt jobb Pinky, tror du ja får jobba där om ja gör ett snabbt könsbyte?

usch, då blir jag ju nästan en av dem... :jisses UUUUUSCHHHH

Blomman: Sallad är gott, bara man intalar sig det, och lite dressing är nyttigt, det hjälper till att häva fram det nyttiga i salladen.

Pysch säger annorlunda...:gnissla

(jag kommer äta lite dressing iallafall, för annars smakar det ju nada... men ja ska inte hälla på hela burken den här gången! ja kanske ska koka lite pasta och ha i :va )

Last edited:

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
fyyyyyy va äckligt. Jag hade älskat ditt jobb Pinky, tror du ja får jobba där om ja gör ett snabbt könsbyte?

usch, då blir jag ju nästan en av dem... :jisses UUUUUSCHHHH

(jag kommer äta lite dressing iallafall, för annars smakar det ju nada... men ja ska inte hälla på hela burken den här gången! ja kanske ska koka lite pasta och ha i :va )

Vaddå, får inte cheyer jobba i en porrbutik?
Anmäl Kinky till JämO! :mad: (eller kanske inte han då, ba, a du fattar....)

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Du skulle bara veta vad mycket sjuka människor det finns, Pysch framstår som en ängel i jämförelse :hihi.

Hmm.......eh, nä.............. :eek:rdlös

Nu Pysch blir det kyckling sallad... utan dressing. fan.... jag kommer svälta ihjäl :)

men jag har inte vart godissugen på de här tre dagarna iallafall :banana

Duktig flikka :tummenupp

Du snackade ju om majonäs och annan skit igår!!! :mad:

Last edited:
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke