Alming
-----------------------
I annat fall vet jag att Jonas, (Sanoj) arbetar som möbelsnickare eller något. Det är i allrahögsta grad ett hantverk i mina ögon.
Vi kan spacka dem på fredag om det passar herrn, eller jobbar han då?3123005Skönt att du väljer att citera MIG av alla personer när det kommer till hantverksprat.
När ska vi fixa mina skåpsluckor förresten?
Bah. Första omgången vann jag över keso iaf! Sen att han kom starkt på slutet är ju en annan femma...![]()
Idag har jag ont i halsen. Jag tror ni smittar här i spamtråden!![]()
Vi kan spacka dem på fredag om det passar herrn, eller jobbar han då?
"Heej, jag undrar om ni har några filmer med äldre kvinnor som onanerar med vassa ting?"
Wtf....jefla weirdo, jag vill inte ha såna telefonsamtal.
Pinky, ska vi byta hoj med varandra för en dag?![]()
...Du skulle bara veta vad mycket sjuka människor det finns...
Sure, du kan få låna min samma dag som du byter packbox på den samt servar den, deal?
Hehe. jotack. I jobb som våra (butiksjobb) märker man av alla knäppskallar...![]()
När jag var hos Mark i er butik häromsistens kom en stamkund till mig in. Numera står det "Teen Pink Pussy" i pannan på honom när han kommer in och handlar utav mig....![]()
Hehe. jotack. I jobb som våra (butiksjobb) märker man av alla knäppskallar...![]()
När jag var hos Mark i er butik häromsistens kom en stamkund till mig in. Numera står det "Teen Pink Pussy" i pannan på honom när han kommer in och handlar utav mig....![]()
Sjuka människor finns det gått om...
Om du kan ge mig gaffelbenen så kan jag säkert hjälpa dig byta packboxar!
Vad tror du han tänker om dig då? Jag tippar på att det är rätt så dött lopp...
Varför jag inte vill ha såna samtal eller varför gubben ifråga (som för övrigt är samma snubbe som brukar ringa och fråga efter skumma grejer) vill ha tag på sjuka saker? Du skulle bara veta vad mycket sjuka människor det finns, Pysch framstår som en ängel i jämförelse
.
Nja, det var nog varför man ville se det, eller framför allt, vem vill spela in en sån rulle??![]()
Visste du inte svaret nu heller?
Han borde få ett pris för att ha frågor om så många filmer som ni inte är 100 på. Tänk på stackarn när efter varje gång han ringt har tänkt "Jag måste vara en konstig jävel eftersom de inte hade koll på det heller, jag ska bli mer mainstream" Han funderar, kommer på något annat, ringer o frågar, o så vet ni inte det heller
![]()
En sådan som ja hittade i lådan sist3123213För att man kan tjäna pengar på det tydligen.
Jag sa som vanligt att vi tyvärr inte har det han är ute efter och hänvisade till internet.
Sålde för övrigt precis 2st transsexuella och en gammal tant film.
Ibland är jobbet kul![]()
Tack för omtanken men jag är för lat för att ens orka bry mig om att få lösa benen, dessutom verkar packningen ha självläkt, har funkat bra nu i typ 30 mil iaf.
Hahaha.
Snuskanna!!!
Nu Pysch blir det kyckling sallad... utan dressing. fan.... jag kommer svälta ihjäl3123224En sådan som ja hittade i lådan sist: good dammmmmmmm i så fall....
![]()
En sådan som ja hittade i lådan sist: good dammmmmmmm i så fall....
![]()
Dem funkar säkert tills dagen du börjar svänga igen![]()
Det är lugnt, då fick jag mindre saker på min "att göra lista".
Just en av dom ja.
Ingen orsak.
Matdags nu, hamburgare som vanligt och pizza till middag! :tjockis
fyyyyyy va äckligt. Jag hade älskat ditt jobb Pinky, tror du ja får jobba där om ja gör ett snabbt könsbyte?3123231Just en av dom ja.
Ingen orsak.
Matdags nu, hamburgare som vanligt och pizza till middag! :tjockis
Blomman: Sallad är gott, bara man intalar sig det, och lite dressing är nyttigt, det hjälper till att häva fram det nyttiga i salladen.
fyyyyyy va äckligt. Jag hade älskat ditt jobb Pinky, tror du ja får jobba där om ja gör ett snabbt könsbyte?
usch, då blir jag ju nästan en av dem...UUUUUSCHHHH
Pysch säger annorlunda...![]()
(jag kommer äta lite dressing iallafall, för annars smakar det ju nada... men ja ska inte hälla på hela burken den här gången! ja kanske ska koka lite pasta och ha i)
Du skulle bara veta vad mycket sjuka människor det finns, Pysch framstår som en ängel i jämförelse.
Nu Pysch blir det kyckling sallad... utan dressing. fan.... jag kommer svälta ihjäl![]()
men jag har inte vart godissugen på de här tre dagarna iallafall![]()
Pysch säger annorlunda...![]()
(jag kommer äta lite dressing iallafall, för annars smakar det ju nada... men ja ska inte hälla på hela burken den här gången! ja kanske ska koka lite pasta och ha i)
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |