Spamtråd M+S

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Vaddå, får inte cheyer jobba i en porrbutik?
Anmäl Kinky till JämO! :mad: (eller kanske inte han då, ba, a du fattar....)

Ähh, det är tjejernas eget fel! Den dagen vi har lika många kvinnliga kunder som manliga så kommer det inte vara samma problem för tjejer att få jobb i en butik likt denna. Men i nuläget så är 90% av våra kunder såna med snopp som då hellre handlar av en annan person med snopp än av en söt tjej (läs: Blomman ;)).

Väldigt enkel matematik :).

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3123308 Ähh, det är tjejernas eget fel! Den dagen vi har lika många kvinnliga kunder som manliga så kommer det inte vara samma problem för tjejer att få jobb i en butik likt denna. Men i nuläget så är 90% av våra kunder såna med snopp som då hellre handlar av en annan person med snopp än av en söt tjej (läs: Blomman ;)).

Väldigt enkel matematik :).
Jag skickar alla mina tjejkomisar till dig.. snart kommer du sitta där översvämmad :rolleyes:

då kommer du böna och be dom om att anställa mig minsan :mattias:

Bergaeus

Medlem
Gick med
3 May 2007
Hoj
cb 1300sa crf250x
Martinshop har ju mia .. så klart en tjej hade funkat . tror mer tjejer hade gått till dessa butiker om där fanns kvinnlig personal. det går väl an när det är personal som pinky . men när det står någon halvfet gubbe med svettig snedbena så går tejerna inte dit .

fast i detta fall tror jag att blomman hade tagit ut hela lönen i leksaker så det hade nog aldrig blivit mer pengar för dig :)

Dropdead

Guest

Vad tror du han tänker om dig då? Jag tippar på att det är rätt så dött lopp...

Jag satt ju bakom disken och åt mat, det är väl rätt så oskyldigt eller? ;)

Nu menar jag inte att "Teen pink pussy" är en av de konstigaste män jag träffat på, inte alls. Det var bara komiskt att vi båda hade honom som kund. :tungan

Min stalker på jobbet slår priset alla kategorier däremot...:dummer
:kulspruta

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Martinshop har ju mia .. så klart en tjej hade funkat . tror mer tjejer hade gått till dessa butiker om där fanns kvinnlig personal. det går väl an när det är personal som pinky . men när det står någon halvfet gubbe med svettig snedbena så går tejerna inte dit .

fast i detta fall tror jag att blomman hade tagit ut hela lönen i leksaker så det hade nog aldrig blivit mer pengar för dig :)

Visserligen sant men Martinshop har bättre fokus på par samt tjejer med ett väldigt bra leksakssortiment medans vi har betydligt fler filmer.

Deras kunder kommer till oss och våra kunder kommer till dom. Skillnaden är att hos oss så hittar man snudd på samma leksaker som hos Martinshop medans dom däremot saknar en hel del av dom filmer vi har ;).

Kort sagt så har vi lite olika kundkrets och kanske är det därför det står en donna på Martinshop. För övrigt så är det väl mer pinsamt som tjej att handla leksaker av en snygg kille :)tuttar) än av en gammal gubbe :D.

Jag satt ju bakom disken och åt mat, det är väl rätt så oskyldigt eller? ;)

Varför är du aldrig här och äter mat med mig :mad:?

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Visserligen sant men Martinshop har bättre fokus på par samt tjejer med ett väldigt bra leksakssortiment medans vi har betydligt fler filmer.

Deras kunder kommer till oss och våra kunder kommer till dom. Skillnaden är att hos oss så hittar man snudd på samma leksaker som hos Martinshop medans dom däremot saknar en hel del av dom filmer vi har ;).

Kort sagt så har vi lite olika kundkrets och kanske är det därför det står en donna på Martinshop. För övrigt så är det väl mer pinsamt som tjej att handla leksaker av en snygg kille :)tuttar) än av en gammal gubbe :D.
Sant, varför utväcklar ni inte sortimentet så vi brudar kan få lite mer hjälp, dessutom saknas det en hel del kläder vilket många av oss tjejer faktiskt vill ha (inte jag, men mina vänner) lite smådetaljer bara så kommer brudarna trilla in, jag lovar ;)

Varför är du aldrig här och äter mat med mig :mad:?

Det är ju mitt jobb, låt mig ha det lilla vafan :mad:

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...